Forum E-COMMERCE

Data: 16.02.2016 - 17.02.2016, Warsaw Expo Nadarzyn

Czy omnichannel to nowa metodologia sprzedaży? Kim jest nowoczesny konsument? Jakie rozwiązania wybrać by odnieść sukces w e-biznesie? Na te oraz wiele innych pytań odpowiedzą eksperci branży e-commerce już 16-17 lutego 2016 podczas specjalistycznego Forum E-COMMERCE, które odbędzie się w trakcie Targów ESOLUTIONS.

e-commerceForum E-COMMERCE to wydarzenie skierowane do przedstawicieli branży handlu internetowego – sklepów jak i dostawców e-usług. Program konferencji został przygotowany z myślą o najbardziej wymagających uczestnikach. W trakcie Forum E-COMMERCE nie zabranie informacji o tym, w jaki sposób wdrożyć strategię wielokanałową w sklepie, jakie kierunki rozwoju wybrać dla swojego e-biznesu czy jak zarządzać procesami sprzedaży w wielu kanałach.

Podczas Forum E-COMMERCE odpowiem na pytania dlaczego, jak i co można robić, aby skutecznie realizować strategię wielokanałową w swoich przedsiębiorstwach. Pokażę case studies ze świata e-commerce i wspólnie odpowiemy sobie na pytanie czy intuicja marketera w zderzeniu z technologiami i algorytmami tych technologii jest bez szans. W trakcie swojej prelekcji przedstawię przykłady, które pokazują jak można korzystać z nowoczesnych technologi. Opowiem o tym, jak budować komunikację z klientami, tak aby przedstawić ofertę, a jednocześnie dać szansę wyboru. – mówi Przemysław Bartkowiak, CEO & Founder w Revenue Group, prelegent Forum E-COMMERCE.

Na uczestników Forum E-COMMERCE czeka aż 27 prezentacji eksperckich w 7 blokach tematycznych, a także 3 inspirujące panele dyskusyjne. Organizator przewiduje udział aż 600 osób, co czyni wydarzenie doskonałym miejscem do networkingu z przedstawicielami branży e-biznesu.

Uczestnictwo w Forum E-COMMERCE to doskonała okazja do spotkania się z ekspertami polskimi i zagranicznymi. Zachęcam do uczestnictwa zarówno osoby, już zaangażowane w omnichannel, digitalizację czy marketing automation oraz tych, którzy dopiero chcą poszerzyć swoją wiedzę na ten temat. Forum E-COMMERCE to możliwość udziału w wielu panelach dyskusyjnych i  prezentacjach ekspertów branżowych. – tłumaczy Dorota Bachman, CEO Ravelo, uczestnik panelu dyskusyjnego Forum E-COMMERCE.

Forum E-COMMERCE odbędzie się 16-17 lutego, w nowoczesnym centrum handlowo-wystawienniczym Warsaw Expo w Nadarzynie k/ Warszawy.  O wartość merytoryczną programu Forum E-COMMERCE dba Izba Gospodarki Elektronicznej. Wydarzenie towarzyszy trzydniowym targom branżowym E-SOLUTIONS. Organizatorem eventów jest Warsaw Expo.

Patronat medialny nad Forum E-COMMERCE objęły portale: e-biznes.pl, Marketing przy Kawie.



Dawid ZarazińskiForum E-COMMERCE