Najważniejsze wydarzenie dla profesjonalistów sektora B2B! W tym roku program zdominowały takie tematy jak: budowanie relacji w kanałach omni-channel, wykorzystanie content marketingu w działach B2B, programy lojalnościowe, marketing relacyjny oraz eCommerce w B2B.
Gośćmi specjalnymi tegorocznej edycji są:
- Lucia Camarena – Business Marketing Lead Large Enterprise z Telefonica Germany, która powie o tym jak efektywnie generować leady oraz dbac o klienta. Tytuł prezentacji: „Lead Generation and Nurturing. Optimise B2B Decision Maker Engagement to manage effectively customers through sales cycle”;
- Heidi Taylor – Head of Government & Public Sector Marketing z PwC. Zdobywczyni kategorii Marketer of the Year 2013 w ramach Marketing Excellence Awards organizowanego przez The Chatered Institute of Marketing. Temat wystąpienia: „Heart to Heart: rules of engagement for the social era”.
Udział w III edycji Forum Sprzedaż & Marketing B2B to ponadto:
- 21 praktycznych prezentacji
- 4 stoliki tematyczne
- sesje równoległe z podziałem na sprzedaż i marketing B2B
To jedyne spotkanie B2B w 100% oparte o case studies i doświadczenia praktyków. Wśród prelegentów przedstawiciele z wieloletnim doświadczeniem i niebagatelnymi sukcesami w sprzedaży i marketing B2B m.in.: DRUTEX, Funai Electric Europe, PORTA KMI POLAND, Somfy , Plastivan Polska, Microsoft Polska, Schneider Electric Polska , OPTeam S.A., ITMAGINATION, Clue Lab, Trend Line, Bluerank, Comarch, Leroy Merlin, Saint-Gobain Construction Products Polska, PwC.
Więcej infomacji na www.b2b-forum.pl
Aby zgłosić swój udział wystarczy wypełnić formularz na: http://www.trioconferences.pl/rejestracja?event_checked[]=9f575530e6a2f118e12f9ba46b8fd75b
Zachęcamy do zarezerwowania już dziś w kalendarzu 3-4 grudnia na to najważniejsze spotkanie praktyków!
Kontakt:
Aleksandra Kubiak
Specjalista ds. Marketingu
ul. Wołoska 9, 02-583 Warszawa
M. +48 519 407 696
T. +48 22 45 25 117
F. +48 22 611 71 81