Niezależnie od branży, w jakiej działają i wielkości organizacje – wszystkie firmy zadają sobie dziś dwa podobne pytania.
- Jak w czasach dobrej koniunktury, na tzw. rynku pracownika, pozyskiwać talenty?
- Jak budować zaangażowanie i utrzymywać osoby już zatrudnione?
Instytut Kontekstów Pracy (kontekstypracy.pl) chce pomóc znaleźć odpowiedź na te pytania. Dlatego drugie wydarzenie z serii „Spotkania z kontekstem” poświęcone będzie benefitom pozapłacowym.
Dla kogo jest to spotkanie?
- Osób pracujących w dziale HR, które chcą wiedzieć, jak ułatwić sobie pracę – zwłaszcza w obszarze rekrutacji i employer brandingu,
- Właścicielek i właścicieli firm, którzy chcą stworzyć wyjątkową organizację, o pracy w której ludzie będą marzyli,
- Osób odpowiadających w firmie za obszar benefitów pozapłacowych, chcących dowiedzieć się, jak z tym wyzwaniem radzą sobie inni.
Kiedy i gdzie odbędzie się wydarzenie?
Spotkanie odbędzie się w 12 czerwca (środa) w nowoczesnej przestrzeni coworkingowej: WeWork, Warszawa, ul. Krucza 50 (budynek Cedet), piętro 2.
Wydarzenie jest bezpłatne, ale liczba miejsc jest ograniczona. Zapraszamy do rejestracji i do zobaczenia!
Rejestracja
Szczegóły i rejestracja na stronie konteksty-benefity.evenea.pl.
Organizator
Instytut Kontekstów Pracy – interdyscyplinarny zespół zajmujący się szeroko rozumianym tematem pracy. Analizuje, bada i rozmawia o biurach i przestrzeni pracy, przyszłości pracy, zdalnych zespołach i komunikacji, technologiach w miejscu pracy, roli i wyzwaniach HR. Więcej na kontekstypracy.pl.