Systemy wspierające sprzedaż i obsługę klienta (AI, CRM, CEM)

Kiedy

25.06.2019    

Gdzie

AI to kluczowy termin dla wszystkich rozwijających się przedsiębiorstw, które nie zamierzają zostać w tyle, a wręcz przeciwnie – chcą dyktować warunki. W obsłudze klienta drzemie ogromny potencjał, który już za chwilę po raz kolejny zostanie wyrwany z zimowego snu za sprawą nowoczesnych technologii.

Systemy wspierające sprzedaż i obsługę klienta (AI, CRM, CEM) 1Do tej pory prężnie obserwowaliśmy współpracę systemów CRM i CEM, które tworzyły zgraną całość. A co jeśli do nich dodamy sztuczną inteligencję? Podczas konferencji dowiesz się, jak sprawnie działać w obszarze obsługi klienta i jak świadomie oddziaływać na jego satysfakcję.

Prelekcje podczas spotkania poprowadzą m.in.:

  • Krystyna Jarek – Ekspert – Innovation Lead, Centrum Innowacji, ING Bank Śląski – „Poznaj swoich klientów korzystając z narzędzi Service Design
  • Przemysław Tomczyk – Adiunkt, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego – Wartość zaangażowania klienta w relacje z przedsiębiorstwem. Propozycja modelu
  • Wojciech Ogórek – Starszy Architekt – Pion Tech / Departament Architektury i Strategii IT, ING Bank Ślaski – CRM i jego „okolice” w ING – jak to wygląda i gdzie tam jest AI?
  • Mikołaj Winkiel – Chief Evangelist, Brand24 – Jak obsługiwać klientów w Internecie, a przede wszystkim jak znaleźć nowych czyli socialcrm w praktyce
  • Jan Maria Kowalski – Dyrektor Operacyjny, Centrum IT, Bank Pekao – Robotyzacja procesów obsługi klienta w Banku Pekao

Ponadto podczas konferencji poruszone zostaną tematy:

  • Podnoszenia satysfakcji klienta
  • Omnichannel Customer Management
  • Sytemów CRM
  • AI i ML (chatboty, wirtualni asystenci, analiza i rozpoznawanie mowy)
  • Systemów Conatact center
  • Aplikacji sprzedażowych
  • Bezpieczeństwa danych
  • Integracji rozproszonych danych
  • Data Analytics

Grupa docelowa:

  • Przedstawiciele instytucji finansowych, firm ubezpieczeniowych, operatorów telekomunikacyjnych, zakładów produkcyjnych i przemysłowych, portali internetowych;
  • Managerowie i kierownicy zarządzający działami: marketingu, sprzedaży, IT, BOK, HR, e-commerce.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Rejestracji można dokonać tu: http://pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-26

Kontakt z organizatorem:

Daria Biernacka
mobile: +48/531 375 811
e-mail: [email protected]

Scroll to Top