AI to kluczowy termin dla wszystkich rozwijających się przedsiębiorstw, które nie zamierzają zostać w tyle, a wręcz przeciwnie – chcą dyktować warunki. W obsłudze klienta drzemie ogromny potencjał, który już za chwilę po raz kolejny zostanie wyrwany z zimowego snu za sprawą nowoczesnych technologii.
Do tej pory prężnie obserwowaliśmy współpracę systemów CRM i CEM, które tworzyły zgraną całość. A co jeśli do nich dodamy sztuczną inteligencję? Podczas konferencji dowiesz się, jak sprawnie działać w obszarze obsługi klienta i jak świadomie oddziaływać na jego satysfakcję.
Prelekcje podczas spotkania poprowadzą m.in.:
- Krystyna Jarek – Ekspert – Innovation Lead, Centrum Innowacji, ING Bank Śląski – „Poznaj swoich klientów korzystając z narzędzi Service Design
- Przemysław Tomczyk – Adiunkt, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego – Wartość zaangażowania klienta w relacje z przedsiębiorstwem. Propozycja modelu
- Wojciech Ogórek – Starszy Architekt – Pion Tech / Departament Architektury i Strategii IT, ING Bank Ślaski – CRM i jego „okolice” w ING – jak to wygląda i gdzie tam jest AI?
- Mikołaj Winkiel – Chief Evangelist, Brand24 – Jak obsługiwać klientów w Internecie, a przede wszystkim jak znaleźć nowych czyli socialcrm w praktyce
- Jan Maria Kowalski – Dyrektor Operacyjny, Centrum IT, Bank Pekao – Robotyzacja procesów obsługi klienta w Banku Pekao
Ponadto podczas konferencji poruszone zostaną tematy:
- Podnoszenia satysfakcji klienta
- Omnichannel Customer Management
- Sytemów CRM
- AI i ML (chatboty, wirtualni asystenci, analiza i rozpoznawanie mowy)
- Systemów Conatact center
- Aplikacji sprzedażowych
- Bezpieczeństwa danych
- Integracji rozproszonych danych
- Data Analytics
Grupa docelowa:
- Przedstawiciele instytucji finansowych, firm ubezpieczeniowych, operatorów telekomunikacyjnych, zakładów produkcyjnych i przemysłowych, portali internetowych;
- Managerowie i kierownicy zarządzający działami: marketingu, sprzedaży, IT, BOK, HR, e-commerce.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Rejestracji można dokonać tu: http://pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-26
Kontakt z organizatorem:
Daria Biernacka
mobile: +48/531 375 811
e-mail: [email protected]