Aby prowadzić działania marketingowe, promocyjne bądź sprzedażowe potrzebny jest niezawodny system CRM. Pomaga on zarządzać kontaktami, realizować pragnienia Klienta i zwiększać zyski firmy. Zdobycie zaufanego Klienta jest prestiżem i realizacją potrzeb sprzedażowych oraz komunikacyjnych. Aby zacząć działania na tej płaszczyźnie potrzebny jest system dopasowany do Państwa potrzeb.
Zapraszamy do udziału w bezpłatnym wydarzeniu „Wielokanałowa komunikacja z klientem, a wzrost efektywności sprzedaży”. Już 4 grudnia 2019 roku w Centrum Bankowo-Finansowym „Nowy Świat” w Warszawie. Rejestracja dostępna online: http://pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-wielokanalowa-komunikacja
Jakie cechy powinien mieć system CRM? Jak być o krok przed konkurencją? Szczególnie teraz, kiedy do codziennego użytku włączane są nowoczesne technologie. Prelekcje podczas tego wydarzenia poprowadzą m.in:
- Łukasz Kasprzyk – Kierownik Zespołu Zarządzania Klientami, Departament Gier Online, TOTALIZATOR SPORTOWY Sp. z o.o.
- Maciej Stanusch – Prezes Zarządu, Stanusch Technologies S.A.
- Jan Maria Kowalski – Dyrektor Operacyjny, Departament Systemów Obszarów Wsparcia, Bank Pekao S.A.
- Karol Wąsowski – Dyrektor Działu CRM KB, Alior Bank S.A.
Tematy wystąpień aktualizowane są na bieżąco na stronie wydarzenia.
Tematyka konferencji:
– Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
– AI i ML (chatboty, wirtualni asystenci, analiza i rozpoznawanie mowy)
– Customer Experience
– Omnichannel Customer Management
– Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
– Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social Media
– Aplikacje sprzedażowe
– Skuteczna komunikacja
– Contact Center
– Workflow
– Business Intelligence
– Analiza danych klienta
– Rozwiązania dla placówek wielooddziałowych, obsługa oddziałów
– Usługi i aplikacje mobilne
– Systemy mailingowe i SMS-owe
Liczba miejsc jest ograniczona, rejestracja online: http://pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-wielokanalowa-komunikacja
Grupa docelowa:
– Przedstawiciele Zarządu
– Dyrektorzy i Kierownicy zarządzający działami: Marketingu, Sprzedaży, Handlowym, IT, BOK
– Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
– Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie
Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.
Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji – opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT* Firmy chcące wziąć udział w konferencji prosimy o kontakt z organizatorem.
Uczestnikom gwarantujemy: certyfikat uczestnictwa, materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.
Kontakt z Organizatorem:
Daria Biernacka
mobile: +48 531 375 811
e-mail: daria.biernacka@pirbinstytut.pl