Wielokanałowa komunikacja z klientem, a wzrost efektywności sprzedaży

Data: 04.12.2019, 00:00 Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” Warszawa

Aby prowadzić działania marketingowe, promocyjne bądź sprzedażowe potrzebny jest niezawodny system CRM. Pomaga on zarządzać kontaktami, realizować pragnienia Klienta i zwiększać zyski firmy. Zdobycie zaufanego Klienta jest prestiżem i realizacją potrzeb sprzedażowych oraz komunikacyjnych. Aby zacząć działania na tej płaszczyźnie potrzebny jest system dopasowany do Państwa potrzeb.

Wielokanałowa komunikacja z klientem, a wzrost efektywności sprzedaży 1Zapraszamy do udziału w bezpłatnym wydarzeniu „Wielokanałowa komunikacja z klientem, a wzrost efektywności sprzedaży”. Już 4 grudnia 2019 roku w Centrum Bankowo-Finansowym „Nowy Świat” w Warszawie. Rejestracja dostępna online: http://pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-wielokanalowa-komunikacja

Jakie cechy powinien mieć system CRM? Jak być o krok przed konkurencją? Szczególnie teraz, kiedy do codziennego użytku włączane są nowoczesne technologie. Prelekcje podczas tego wydarzenia poprowadzą m.in:

  • Łukasz Kasprzyk – Kierownik Zespołu Zarządzania Klientami, Departament Gier Online, TOTALIZATOR SPORTOWY Sp. z o.o.
  • Maciej Stanusch – Prezes Zarządu, Stanusch Technologies S.A.
  • Jan Maria Kowalski – Dyrektor Operacyjny, Departament Systemów Obszarów Wsparcia, Bank Pekao S.A.
  • Karol Wąsowski – Dyrektor Działu CRM KB, Alior Bank S.A.

Tematy wystąpień aktualizowane są na bieżąco na stronie wydarzenia.

Tematyka konferencji:

– Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem

– AI i ML (chatboty, wirtualni asystenci, analiza i rozpoznawanie mowy)

– Customer Experience

– Omnichannel Customer Management

– Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)

– Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social Media

– Aplikacje sprzedażowe

– Skuteczna komunikacja

– Contact Center

– Workflow

– Business Intelligence

– Analiza danych klienta

– Rozwiązania dla placówek wielooddziałowych, obsługa oddziałów

– Usługi i aplikacje mobilne

– Systemy mailingowe i SMS-owe

Liczba miejsc jest ograniczona, rejestracja online: http://pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-wielokanalowa-komunikacja

Grupa docelowa:

– Przedstawiciele Zarządu

– Dyrektorzy i Kierownicy zarządzający działami: Marketingu, Sprzedaży, Handlowym, IT, BOK

– Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie

– Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji – opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT* Firmy chcące wziąć udział w konferencji prosimy o kontakt z organizatorem.

Uczestnikom gwarantujemy: certyfikat uczestnictwa, materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

Kontakt z Organizatorem:

Daria Biernacka
mobile: +48 531 375 811
e-mail: daria.biernacka@pirbinstytut.pl



Wczytuję mapę...
Dawid ZarazińskiWielokanałowa komunikacja z klientem, a wzrost efektywności sprzedaży