system3.pl – nowy gracz w programach partnerskich

Opublikowano: 3 marca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

W marcu, na rynku polskim, pojawi się nowy gracz w zakresie obsługi programów partnerskich – system3.pl.
Jest to wspólna inicjatywa spółek grupy K2 Internet S.A., program polega na generowaniu określonych przez Reklamodawcę akcji (sprzedaż, wypełnienie formularza) oraz wizyt w serwisie Klienta poprzez serwisy partnerskie.

Hanna Laskowskasystem3.pl – nowy gracz w programach partnerskich

Dom Mediowy ACR dołączył do grona członków nadzwyczajnych IAB

Opublikowano: 16 czerwca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Rada Nadzorcza Związku Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska (IAB) zdecydowała o przyjęciu domu mediowego ACR w swoje szeregi jako członka nadzwyczajnego. IAB działa na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Jednym z ważniejszych zadań stowarzyszenia jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu. IAB ma za zadanie informować o jego potencjale reklamowym, pokazywać …

Sylwester KozakDom Mediowy ACR dołączył do grona członków nadzwyczajnych IAB

K2 Internet publikuje prospekt emisyjny

Opublikowano: 26 marca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

K2 Internet S.A. – spółka marketingowo-technologiczna dnia 25 marca 2008 r. opublikowała prospekt emisyjny. K2 Internet S.A. na wielką skalę łączy w swojej ofercie rozwiązania technologiczne oraz reklamowe i kreatywne. W ramach oferty publicznej oferowanych jest 330.000 akcji nowej emisji, które po rejestracji stanowić będą 16,3% spośród 2.030 tys. akcji tworzących kapitał zakładowy. Cena maksymalna, po jakiej będą przyjmowane deklaracje …

Hanna LaskowskaK2 Internet publikuje prospekt emisyjny

ACR: nie kupuj reklamy, kupuj jej efekty

Opublikowano: 9 stycznia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Dom mediowy ACR, należący do grupy K2 Internet zaoferował usługi z zakresu tzw. „Performance Marketingu”, czyli działań reklamowych w Internecie ukierunkowanych na wywołanie konkretnej i mierzalnej reakcji odbiorców, jak na przykład wypełnienie formularza na stronie www, lub zakup produktu on-line. Istotą Performance Marketingu jest przeniesienie na dom mediowy pełnej odpowiedzialności za wyniki kampanii w Internecie. Reklamodawca nie płaci, tak jak …

Hanna LaskowskaACR: nie kupuj reklamy, kupuj jej efekty