„Financial Times” wycofuje się z iOS
„Financial Times” rezygnuje z dedykowanej aplikacji dla iPada i iPhone’a. Model biznesowy gazety opierać będzie się wyłącznie na specjalnie przygotowanej wersji internetowej.
„Financial Times” rezygnuje z dedykowanej aplikacji dla iPada i iPhone’a. Model biznesowy gazety opierać będzie się wyłącznie na specjalnie przygotowanej wersji internetowej.
Serwis biznesowy – OnetBiznes został uruchomiony w całkowicie nowej wersji. Ekskluzywne źródła wiadomości gospodarczych z Polski i zagranicy, bogactwo tekstów, materiałów wideo i dźwiękowych oraz wygodne narzędzia finansowe – to najważniejsze atuty nowego serwisu.
Ponad połowa internautów jest skłonna zapłacić miesięcznie dwa dolary amerykańskie lub ich równowartość za korzystanie z bezpłatnej wyszukiwarki – Google, co piąty za używanie serwisu Yahoo i Yahoo. Jak spowolnienie gospodarcze wpłynie na zjawisko określane mianem „free web economy” i serwisy internetowe oferujące bezpłatne treści w internecie? Blisko półtora rok temu idea bezpłatnych treści online
Czy Kryzys oznacza koniec bezpłatnych treści i usług w internecie? więcej »
Amazon, jeden z największych sklepów w globalnej sieci, po raz kolejny zapowiedział wejście w branżę alkoholową. Firma chce sprzedawać od początku października wina. Pierwsze informacje na ten temat pojawiły się w marcu 2008 roku. Wtedy serwis internetowy dziennika „Financial Times” doniósł o prowadzonej przez Amazon rekrutacji specjalistów od alkoholowego rynku. W czwartek przedstawiciele sklepu oficjalnie
Serwis „Financial Times” w portalu Onet.pl FT.onet.pl stworzył nową sekcję – blogi ekonomiczne firm z branży finansowej. Swoje blogi zaczęli już pisać analitycy firm Xelion i FMC Management. To oczywiście dopiero początek. Wkrótce uruchomimy kilka kolejnych blogów firmowych, kończymy rozmowy z kilkoma podmiotami z rynku finansowego. W nieco dłuższym terminie liczymy na dużą popularyzację tej
„Financial Times” w Onet.pl wzbogacony o blogi analityczne więcej »
Firma Goldenegg – Niezależni Doradcy Finansowi będzie głównym sponsorem serwisu internetowego Onet-Financial Times. – Serwis tworzony na bazie materiałów jednego z najbardziej opiniotwórczych pism finansowych to doskonałe miejsce do zaprezentowania naszej firmy – mówi Piotr Skawiński, odpowiadający za e-marketing w Goldenegg – Liczymy na utrwalenie świadomości naszej marki wśród blisko miliona unikalnych użytkowników, którzy według
Codziennie duża porcja aktualnych tekstów z „Financial Times”, tłumaczonych na język polski i w wersjach oryginalnych, opatrzonych komentarzami i wideofelietonami polskich analityków, blogi i fora dyskusyjne – to wszystko dostępne jest w nowym serwisie FT.onet.pl. Zainteresowanie naszych użytkowników dostępnymi w Biznes.onet.pl od ponad 1,5 roku tekstami „Financial Times” było tak duże, że zdecydowaliśmy się rozszerzyć