Grzegorz Borowski

Zmiany w ofercie reklamowej NetSprint.pl i WP.pl

NetSprint.pl wraz z portalem Wirtualna Polska ujednolicają swoją ofertę reklam wyświetlanych kontekstowo. W wyniku przeprowadzonych zmian wszystkie reklamy emitowane będą w modelu aukcyjnym. Wprowadzono też szereg udogodnień dla reklamodawców i partnerów oraz uruchomiono serwis www.adkontekst.pl. Pod marką Adkontekst oferowane będą także Linki Sponsorowane. Dotychczas reklamy w wyszukiwarce NetSprint prezentowane były oddzielnie z dwóch systemów: Linków

Zmiany w ofercie reklamowej NetSprint.pl i WP.pl więcej »

Zmiany w systemie pocztowym WP

Wirtualna Polska usprawnia system pocztowy. Portal maksymalnie upraszcza nawigację Poczty WP, zwiększa wielkość załącznika – do 50 MB, wprowadza nowy interfejs WAP i rezygnuje z inwazyjnych form reklamowych, layerów. WP wprowadziła nowy interfejs w poczcie (poczta.wp.pl). Portal zrezygnował z eksponowania na stronie zaawansowanych funkcjonalności, stawiając na maksymalną prostotę i użyteczność. U podstaw zmian leży dokładna

Zmiany w systemie pocztowym WP więcej »

Link Telefoniczny od NetSprint.pl i WP.pl

NetSprint.pl oraz Wirtualna Polska wprowadziły do swojej oferty Link Telefoniczny. Ten nowy produkt reklamowy przygotowany został z myślą o lokalnych przedsiębiorstwach oraz firmach prowadzących sprzedaż przez telefon. Link Telefoniczny wyświetlany jest w wyszukiwarce powyżej wyników wyszukiwania jako krótki tekst reklamowy, opatrzony specjalnym numerem telefonu, pod którym użytkownik może kontaktować się z wybraną firmą. Produkt rozliczany

Link Telefoniczny od NetSprint.pl i WP.pl więcej »

Scroll to Top