Z Schulz Brand Friendly do INSIGNIA
Krzysztof Tkaczyk objął stanowisko dyrektora kreatywnego w agencji interaktywnej INSIGNIA.
Krzysztof Tkaczyk objął stanowisko dyrektora kreatywnego w agencji interaktywnej INSIGNIA.
„Energia jest w nas” to internetowa kampania wspierająca „Godzinę dla Ziemi”. Inicjatorem akcji jest Siemens, który chce w ten sposób uświadomić internautom, że drzemie w nich olbrzymia siła.
WWF i Siemens uświadamiają internautom, że drzemie w nich siła więcej »
Insignia zdecydowała się poszerzyć zakres oferowanych usług o kompleksowe działania e-mail marketingowe. Zadanie to agencja interaktywna postanowiła realizować poprzez partnerstwo z SARE. Obydwie firmy podpisały właśnie umowę o strategicznej partnerstwie w tym obszarze.
Na początku lutego br. Insignia wygrała przetarg na budowę wizerunkowego serwisu internetowego sieci barów SomePlace Else należących do hoteli Sheraton. Zadaniem agencji było kreatywne przygotowanie serwisu przy szczególnym nacisku na sportowy, premiowy charakter klubów oraz unikalny charakter każdej z lokalizacji.
Orzecho-rakiety, monumentalne fistaszki napędzane kołami zębatymi i wszechobecne zegary to elementy internetowej kampanii promocyjnej Felixa przygotowanej przez agencję interaktywną Insignia.
Ponad 930 miast w 80 krajach, przez 25 stref czasowych zgaśnie w akcji „Godzina dla Ziemi” 2009 (Earth Hour). Jest to ogólnoświatowa inicjatywa zorganizowana przez międzynarodową organizacje ekologiczną WWF po to, by przeciwstawić się największemu zagrożeniu dla naszej planety: zmianom klimatu. Insignia jest partnerem internetowym akcji Earth Hour w Polsce.
Agencja podpisała ramową umowę na obsługę WDA w zakresie działań interaktywnych. Warsaw Destination Alliance (WDA) to zrzeszenie firm i instytucji, które zajmują się budowaniem wizerunku Warszawy na świecie oraz wspomaganiem rozwoju miasta. W ramach współpracy powstaje również nowy serwis informacyjny – Warszawski Kalendarz Wydarzeń MultiFest.pl, promujący życie kulturalne stolicy wśród polskich i zagranicznych turystów.