Marek Piotrowski

Second Life: rozwój projektu Eurofun2012.com

GE Money Bank został oficjalnym sponsorem wirtualnego stadionu na EURO 2012, budowanego przez agencję FFCreation. Projekt uzyskał także poparcie władz stołecznych – przyznano mu Honorowy Patronat Prezydenta m.st. Warszawy, Pani Hanny Gronkiewicz-Waltz. Stadion jest jednym z pierwszych obiektów gotowych na organizację mistrzostw Euro 2012. Posiada nowoczesne rozwiązania architektoniczne i profesjonalną infrastrukturę. Przygotowany jest na przyjęcie […]

Second Life: rozwój projektu Eurofun2012.com więcej »

Stwórz swoją reklamę

Agencja FFCreation.com stworzyła kreację kampanii i serwis internetowy na rzecz konkursu ’Stwórz swoją reklamę’, organizowanego w ramach kwietniowego Festiwalu Twórców Reklamy przez Klub Twórców Reklamy (KTR). Konkurs ma być zabawą, sposobem na zmierzenie się z 'materią reklamową’ dla wszystkich tych, którzy reklamę lubią, których reklama bawi, i którzy w przyszłości lub już teraz w reklamie

Stwórz swoją reklamę więcej »

Ścieżki Biegowe Nike

Wraz z pierwszym dniem wiosny startuje przygotowana przez FFCreation.com strona ’Ścieżki Biegowe Nike’ www.sciezkibiegowe.pl. Na 22 trasach w sześciu miastach Polski początkujący i zaawansowani zwolennicy joggingu w praktyce znajdą mnóstwo przydatnych informacji oraz porad. Sciezkibiegowe.pl to już druga po runwarsaw.pl strona o bieganiu przygotowana przez agencję FFCreation.com dla Nike. Strona promuje 22 trasy w sześciu

Ścieżki Biegowe Nike więcej »

Nowa strona Agencji FFCreation.com

FFCreation.com w lutym dołącza do agencji zrzeszonych w SAR. W związku z kolejnymi planami agencja rozwija również swoją stronę www, która ewoluuje wraz z aspiracjami zespołu. Nowe wizualizacje, nowe rozwiązania techniczne i tło muzyczne to tylko część zmian. Projekt serwisu opiera się na pełnoekranowych zdjęciach pracowników FFCreation.com i minimalistycznej grafice połączonej z subtelną animacją wybranych

Nowa strona Agencji FFCreation.com więcej »

FFCreation.com tworzy 'Klub Nowych Mediów' w SAR

FFCreation.com przystępuje do Stowarzyszenia Agencji Reklamowych SAR i zamierza współtworzyć w nim 'Klub Nowych Mediów’. Celem tej inicjatywy będzie promowanie Internetu, jako ważnego medium w docieraniu do potencjalnych odbiorców działań promocyjnych i reklamowych. Klub Nowych Mediów będzie nie tylko promował nowe media i aktywizował sieciowe agencje interaktywnye, ale także pracował nad określeniem jasnych procedur i

FFCreation.com tworzy 'Klub Nowych Mediów' w SAR więcej »

Chiński kubek online

We wrześniu agencja interaktywna full service FFCreation.com zakończyła prace nad stroną chinskikubek.pl dla Nestle S.A. Jest to witryna produktowa dla nowego na polskim rynku 'Chińskiego Kubka’ – produktu, który jest unikalnym połączeniem znanej już polskim konsumentom chińskiej zupki z gorącym kubkiem (czyli smaczne, sycące danie z makaronem, które można przyrządzić w kubku). Grupą docelową, do

Chiński kubek online więcej »

FFCreation aktywnie w IAB

FFCreation.com, agencja interaktywna, która zrealizowała już projekty dla takich marek jak Heyah, Nike, MTV, Sony, Winiary czy Danone została członkiem Interactive Advertising Bureau (IAB). Po szeregu sukcesów na rynku przyszedł czas na to, żeby podzielić się z innymi zebraną wiedzą i doświadczeniem. IAB jest organizacją zrzeszającą portale internetowe, sieci reklamowe, agencje interaktywne, domy mediowe, firmy

FFCreation aktywnie w IAB więcej »

Scroll to Top