Nowy dyrektor działu strategii w TEQUILA
Dagmara Strzębicka została dyrektorem działu strategii w agencji marketingu zintegrowanego TEQUILA\Polska.
Dagmara Strzębicka została dyrektorem działu strategii w agencji marketingu zintegrowanego TEQUILA\Polska.
Agencja Netizens opublikowała portal parentingowy www.zdrowystartwprzyszlosc.pl, serwis ciążowy www.jesteswciazy.pl oraz strony produktowe marek Gerber i NAN, www.gerber.pl, www.mleko-nan.pl.
Agencje interaktywna Netizens oraz marketingu zintegrowanego Peppermint dokonują fuzji. Nowy podmiot gospodarczy będzie działał pod marką Netizens.
Agencja Netizens opublikowała stronę internetową wakacyjnej akcji radia RMF MAXXX, „Ibiza na maxxxa”. Pod adresem www.rmfmaxxx.pl/ibiza internauci znajdą informację na temat letnich akcji radiostacji.
Pod adresem www.festiwalmtv.pl wystartowała strona internetowa Festiwalu MTV Gdańsk Dźwiga Muzę. Agencja interaktywna Netizens jest odpowiedzialna za projekt i realizację serwisu, przygotowanego na zlecenie MTV Networks Polska.
Wydawnictwo G+J Polska uruchomiło nowy serwis www.national-geographic.pl. Jego istotnym elementem, oprócz materiałów z magazynów National Geographic Polska i Traveler, jest część społecznościowa.
Agencja interaktywna Netizens zrealizowała kolejne produkcje na zlecenie Lexus Polska. Tym razem powstały: serwis Używane z salonu – www.uzywane.lexus-polska.pl oraz serwisy dealerskie Lexus Polska w nowej, ujednoliconej dla wszystkich stacji w Polsce, szacie graficznej jak www.lexus-poznan.pl.