Opera Software

Microsoft daje możliwość wyboru przeglądarki

Kiedy w grudniu ubiegłego roku Opera Software ogłosiła zwycięstwo po zakończonym przez Komisję Europejską śledztwie w sprawie praktykowania przez Microsoft tzw. pakietowania przeglądarki wiele mówiło się o jakościowej zmianie, którą będzie musiał wprowadzić koncern z Redmond. I tak też się stało – od przyszłego tygodnia ruszają testy ekranu wyboru przeglądarki, zapowiedział Dave Heiner, przedstawiciel firmy.

Microsoft daje możliwość wyboru przeglądarki więcej »

Onet.pl partnerem Opery

Grupa Onet.pl i Opera Software nawiązały współpracę, która zaowocowała nową ofertą skierowaną do specjalnie do polskich użytkowników. Współpraca obu spółek inauguruje oficjalne wejście Opery na polski rynek. We współpracy z Onet.pl firma Opera Software przygotowała nowe, ulepszone produkty, specjalnie dla polskich internautów. Portal Onet.pl uruchomił polskojęzyczną stronę przeglądarki: Opera.onet.pl, z której już teraz można pobrać

Onet.pl partnerem Opery więcej »

Przegląd prasy 2006-11-22

Eurodomeny wkrótce będą tańsze o połowę Yahoo razem z wydawcami prasy T-Mobile zamiast Ery w drugim kwartale 2007 roku Błąd w Firefoksie 2.0 – uwaga na menedżer haseł Opera Software otworzyła biuro w Polsce „Na Wspólnej” można oglądać w internecie E-incubator.pl ma wspierać polski e-biznes Eurodomeny wkrótce będą tańsze o połowę Od nowego roku cena

Przegląd prasy 2006-11-22 więcej »

Opera w sieci reklamowej Adclick

Sieć AdClick została oficjalnym przedstawicielem Opera Software w Polsce. 4 listopada wystartowała pierwsza przygotowana przez AdClick kampania z reklamami wyświetlanymi w darmowej wersji przeglądarki internetowej Opera. 'Rozpoczęcie współpracy z Opera Software jest naturalną konsekwencją naszej strategii rozwoju jako sieci zapewniającej swoim klientom dotarcie z przekazem reklamowym do precyzyjnie określonych grup odbiorców’ – mówi Krzysztof Łada,

Opera w sieci reklamowej Adclick więcej »

Scroll to Top