Spinacz.pl chce usprawnić obsługę klienta
Świstak.pl, właściciel m.in. serwisu Furgonetka.pl, przedstawia nową usługę skierowaną do branży eCommerce – spinacz.pl. Narzędzie ma celu optymalizację wszystkich procesów związanych z obsługą zamówienia.
Świstak.pl, właściciel m.in. serwisu Furgonetka.pl, przedstawia nową usługę skierowaną do branży eCommerce – spinacz.pl. Narzędzie ma celu optymalizację wszystkich procesów związanych z obsługą zamówienia.
Serwis ma ułatwić osobom prywatnym korzystanie z usług kurierskich, a firmom – przede wszystkim małym i średnim sklepom internetowym – pomóc w obniżeniu kosztów wysyłki towaru do klienta.
Na początku 2010 roku IAI S.A. przeprowadziło badanie na wybranej grupie klientów, pytając się ich o opinię na temat handlu na aukcjach internetowych. Zdecydowanie najczęściej wskazywaną niedogodnością były wysokie opłaty za wystawienie aukcji i prowizje. To był znak do rozpoczęcia szukania alternatyw. Wtedy narodziła się idea współpracy z Świstak.pl.
Serwis aukcyjny Świstak.pl, pierwszy raz w historii swojego istnienia przekroczył 1 milion jednocześnie aktywnych aukcji. Jak się okazuje, pierwszego miliona wcale nie trzeba ukraść, przyjdzie sam.
Biuro Reklamy Fotka.pl zostało oficjalnie przekształcone w Biuro Reklamy Społeczności.pl zajmujące się kompleksową obsługą klientów korzystających z oferty reklamowej kluczowych serwisów społecznościowych w Polsce.
Swistak.pl podjął współpracę z portalem Opineo.pl w zakresie prezentacji opinii o sklepach sprzedających za jego pośrednictwem.
1 grudnia serwis aukcyjny Swistak.pl ruszył z akcją świąteczną, mającą na celu ułatwienie użytkownikom wyboru prezentów świątecznych.