Awin powstaje z połączenia zanox i Affiliate Window

Opublikowano: 9 marca 2017. Kategoria: Marketing i reklama. Tagi: , , ,

zanox, sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 marca połączyły siły tworząc nową markę pod nazwą Awin. zanox i Affiliate Window należą do Grupy zanox, utworzonej w 2010 roku w wyniku przejęcia Affiliate Window. 

W ten sposób powstała największa sieć marketingu afiliacyjnego w Europie. Przez pierwsze cztery lata firmy działały jako niezależnie podmioty. W 2014 połączono je pod wspólnym kierownictwem Marka Waltersa (CEO), Adama Rossa (COO) i Petera Loveday (CTO), którzy wcześniej przez 10 lat kierowali Affiliate Window.

Grupa kontynuowała działalność w Niemczech, Holandii, Francji, Włoszech, Hiszpanii, Skandynawii, Polsce i Brazylii jako zanox, natomiast na rynkach brytyjskim i amerykańskim posługiwała się nazwą Affiliate Window.

W 2016 roku podjęto decyzję o połączeniu obu firm pod ujednoliconą marką Awin. Zmianie nazwy towarzyszy także nowa identyfikacja wizualna. W logo Awin znalazły się trzy trójkąty symbolizujące reklamodawców, wydawców i konsumentów, którzy jednoczą się w ramach sieci. Nowa tożsamość marki symbolizuje ujednolicony sposób działania w Grupie, a ponadto podkreśla etos łatwego i bezproblemowego dostępu do globalnych rozwiązań partnerskich. Kontynuujemy działania ukierunkowane na postęp na każdym z rynków, zarówno pod kątem obsługi, jak i oferowanej technologii – powiedział Mark Walters, CEO Awin.

Wraz z nową marką uruchomiono także spójną globalną platformę. Ujednolicony interfejs Awin.com, dostępny dla reklamodawców i wydawców w każdym kraju, pozwala na swobodny wybór i dołączenie do dowolnego programu afiliacyjnego.

Platforma jest dostępna w 10 językach i obsługuje wiele walut. Obecnie można korzystać z niej w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, i Francji. Partnerzy zanox w Polsce, będą mieli możliwość skorzystania z nowej platformy jeszcze w tym roku.

Sylwester KozakAwin powstaje z połączenia zanox i Affiliate Window

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.