Rynek

TRUSTMATE: 40% Polaków ma problem z fałszywymi recenzjami

Jak wynika z najnowszego badania TRUSTMATE.io, niemal 40% Polaków spotkało się z fałszywymi opiniami w Internecie. Co więcej, aż 25% badanych miało trudności z odróżnieniem prawdziwych recenzji od tych nieautentycznych. To zjawisko wskazuje na coraz bardziej zaawansowane techniki manipulacji opiniami, które mogą wpływać na decyzje zakupowe konsumentów. Pomimo działań podejmowanych przez UOKiK, proceder ten wciąż […]

TRUSTMATE: 40% Polaków ma problem z fałszywymi recenzjami więcej »

InPost Pay: 7,5 mln użytkowników i współpraca z CCC

Rozwiązanie, które łączy płatność za zakupy i dostawę w jednym miejscu, zdobywa uznanie wśród rosnącej grupy klientów indywidualnych i biznesowych. Wdrożenie usługi InPost Pay obejmie strony internetowe sklepów Modivo, CCC i e-Obuwie oraz ich aplikacje mobilne. Z usługi InPost Pay korzysta już ponad 7,5 mln użytkowników, a jej wdrożenie przez ponad 1 700 merchantów potwierdza

InPost Pay: 7,5 mln użytkowników i współpraca z CCC więcej »

BaseLinker Index: 153 pkt w marcu 2025 roku

Analitycy platformy BaseLinker, znanego systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, przedstawili najnowszy odczyt BaseLinker Index. W marcu 2025 roku wskaźnik kondycji polskiego e-commerce osiągnął wartość 153 pkt. Indeks ten oparty jest na danych o sprzedaży z 3 tysięcy firm korzystających z platformy BaseLinker, które generują znaczną część obrotów w polskim e-commerce.

BaseLinker Index: 153 pkt w marcu 2025 roku więcej »

Marketing sensoryczny: Jak AI zmienia doświadczenia zakupowe

Sztuczna inteligencja (AI) wprowadza nowe podejście do marketingu sensorycznego, co znacząco wpływa na doświadczenia zakupowe klientów. W badaniach przeprowadzonych przez Mood Media stwierdzono, że 42% kupujących angażuje się w komunikaty audio i wideo w sklepach, a 37% dokonuje zakupów pod ich wpływem. Jakie korzyści przynosi wykorzystanie AI w marketingu sensorycznym zarówno sprzedawcom, jak i konsumentom?

Marketing sensoryczny: Jak AI zmienia doświadczenia zakupowe więcej »

Salestube rozpoczyna współpracę z mBank

Salestube, firma z sektora e-commerce i MarTech, została wybrana przez mBank do dostarczenia narzędzi Google Marketing Platform (GMP). W ramach przetargu, Salestube zapewni bankowi licencje na platformę oraz wsparcie w zakresie konsultacji i szkoleń dotyczących optymalizacji ekosystemu GMP. Salestube, jako jedna z pierwszych firm na świecie z pełną certyfikacją GMP, obsługuje ponad 250 klientów na

Salestube rozpoczyna współpracę z mBank więcej »

DPD: E-grocery w Polsce osiągnie 14 mld zł w 3 lata

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów oraz rosnące oczekiwania wobec jakości produktów sprawiły, że e-grocery stało się jednym z najszybciej rozwijających się segmentów w polskim e-commerce. Firma DPD dostosowuje swoje usługi do rosnących potrzeb konsumentów, rozwijając m.in. Market Świeżości DPD. Liczba partnerów oferujących świeże produkty na

DPD: E-grocery w Polsce osiągnie 14 mld zł w 3 lata więcej »

Kluczowe dyrektywy unijne i rozporządzenia regulujące e-commerce transgraniczny

Autorem artykułu jest Adam Zając, Cross-border Director w Alsendo. Jeśli są Państwo zainteresowani publikacją tekstów eksperckich na naszych łamach, zapraszamy do kontaktu. Unia Europejska konsekwentnie dąży do stworzenia jednolitego rynku cyfrowego w ramach strategii Digital Single Market (DSM). Do kluczowych regulacji należą: rozporządzenie o geo-blockingu, rozporządzenie dotyczące transgranicznych usług dostarczania paczek, rozporządzenie o przenoszalności danych

Kluczowe dyrektywy unijne i rozporządzenia regulujące e-commerce transgraniczny więcej »

Scroll to Top