Rynek

Poznaliśmy zwycięzców dekady konkursu e-Commerce Polska awards 2022

Po raz dziesiąty przyznano nagrody w konkursie e-Commerce Polska awards, którego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej – a nasza redakcja jest patronem medialnym. Tegoroczna edycja przejdzie do historii jako rekordowa pod względem liczby zgłoszeń i najbardziej wyrównanej walki o zwycięstwo. Statuetki trafiły do firm i marek wyróżniających się wizją, innowacyjnym myśleniem i sukcesami e-biznesowymi. Laureaci …

Poznaliśmy zwycięzców dekady konkursu e-Commerce Polska awards 2022 więcej »

DRAGO entertainment: Food Truck Simulator zwrócił wszystkie koszty produkcji po 54h
od premiery!

Food Truck Simulator – najnowsza propozycja od DRAGO entertainment – po 54h od premiery na PC pozwoliła jej twórcom na pokrycie całkowitych kosztów produkcji. Budżet tytułu wynosił ok. 950 tys. zł, a jego globalna premiera odbyła się 14 września br. Na dzień przed debiutem, wishlista gry liczyła 166 tys. zapisów. Symulator zajął 1 miejsce w kategoriach …

DRAGO entertainment: Food Truck Simulator zwrócił wszystkie koszty produkcji po 54h
od premiery!
więcej »

Sławomir pierwszym ambasadorem Shopee w Polsce

Kampania „9.9 Dzień Super Zakupów” rozpoczyna wyjątkowy okres w roku dla Shopee i użytkowników platformy – to sztandarowy dla twórców platformy festiwal zakupów, zainaugurowany w 2016 roku w Azji Południowo-Wschodniej i na Tajwanie. Z tej okazji Shopee Polska zaprosiło do współpracy popularnego piosenkarza, Sławomira.

Dropbox szuka talentów w Polsce

Dropbox rozpoczyna działalność w Polsce i po raz pierwszy uruchamia proces rekrutacji na naszym rynku, kontynuując wzmacnianie swojej obecności w Europie w ramach strategii „Virtual First”. Zgodnie z tym podejściem zespół firmy staje się bardziej rozproszony geograficznie, obejmując specjalistów zlokalizowanych na całym świecie.

Carbon Studio zamyka II kwartał 2022 r. z zyskiem netto

Carbon Studio wypracowało 1,66 mln zł jednostkowych przychodów netto ze sprzedaży w II kwartale br. Dało to spółce stabilny wynik vs 1,69 mln zł z analogicznego okresu roku ubiegłego. Jednostkowy zysk netto od kwietnia do czerwca br. osiągnął wartość 0,67 mln zł, EBIT wyniósł 0,65 mln zł. Na wypracowane wyniki pozytywny wpływ miała sprzedaż autorskich …

Carbon Studio zamyka II kwartał 2022 r. z zyskiem netto więcej »

T-Bull S.A. podsumowuje lipiec 2022 roku – ponad 4,5 mln pobrań gier

Spółka T-Bull może pochwalić się kolejnym rekordem pobrań gier. Łącznie produkcje wrocławskiego dewelopera przekroczyły liczbę 600 milionów ściągnięć na wszystkich platformach mobilnych na całym świecie. Liczba pobrań w lipcu wyniosła ponad 4,5 miliona. Porównując miesiąc do miesiąca, w lipcu wrocławski deweloper odnotował wzrost liczby instalacji, co przełożyło się na wynik 4 503 322. Na szczególną …

T-Bull S.A. podsumowuje lipiec 2022 roku – ponad 4,5 mln pobrań gier więcej »

Badanie Shopee: Polscy konsumenci wolą kupować wyprawkę szkolną w sieci, bo tu mogą liczyć na niższe ceny

Jak wynika z badania ankietowego przeprowadzonego przez Shopee wśród polskich użytkowników aplikacji, w przeciętnym gospodarstwie domowym planowane wydatki na wyprawkę szkolną mieszczą się w przedziale od 100 do 500 zł. Wiele osób planuje robić zakupy online ze względu na ceny niższe, niż w sklepach stacjonarnych. Trzy tygodnie przed początkiem roku szkolnego Shopee rozpoczęło kampanię „Powrót …

Badanie Shopee: Polscy konsumenci wolą kupować wyprawkę szkolną w sieci, bo tu mogą liczyć na niższe ceny więcej »

Przewiń do góry