Rynek

Shoper wprowadza PragmaPay – płatności ratalne dla firm

Shoper wprowadza PragmaPay – nową metodę płatności, która umożliwia firmom korzystanie z odroczonych płatności oraz ratalnych. Dzięki tej innowacji, sklepy internetowe działające na platformie Shoper mogą teraz oferować swoim klientom biznesowym dostęp do finansowania zakupów. To rozwiązanie skierowane jest głównie do mikro, małych i średnich firm, które mogą skorzystać z elastycznych opcji płatności, co znacząco […]

Shoper wprowadza PragmaPay – płatności ratalne dla firm więcej »

InPost uruchamia 1 000 Paczkomatów w Tesco w Wielkiej Brytanii

Grupa InPost z początkiem roku zainstalowała 250 maszyn w sklepach Aldi, a teraz planuje uruchomienie aż 1 000 urządzeń Paczkomat w sieci Tesco w Wielkiej Brytanii. To partnerstwo ma na celu zwiększenie wygody dla klientów InPost oraz wsparcie wzrostu rentowności sklepów. Urządzenia Paczkomat będą dostępne zarówno w dużych supermarketach, takich jak Tesco Extra i Tesco

InPost uruchamia 1 000 Paczkomatów w Tesco w Wielkiej Brytanii więcej »

Gamifikacja w marketingu sensorycznym – z perspektywy praktyka

Autorem artykułu eksperckiego jest Aleksandra Potrykus, Vice President Mood Media CEE. Jeśli są Państwo zainteresowani zamieszczeniem własnego artykułu eksperckiego, zachęcamy do współpracy. Czy kiedykolwiek złapali się Państwo na tym, że zakupy potrafią wciągnąć niczym dobra gra? Nie mam na myśli tylko polowania na promocje, ale prawdziwe doświadczenie, które angażuje, bawi i zostaje w pamięci na

Gamifikacja w marketingu sensorycznym – z perspektywy praktyka więcej »

Salesforce: Jak AI zmieni pracę w firmach do 2027 roku

Najnowsze badanie przeprowadzone przez Salesforce wśród 200 globalnych liderów działów HR ujawnia, że cyfrowa siła robocza to nie tylko chwilowy trend, ale istotna zmiana w strategii biznesowej. W ciągu najbliższych dwóch lat przewiduje się, że wdrażanie agentów AI wzrośnie o 327%, co może prowadzić do 30-procentowego wzrostu wydajności. W rezultacie dyrektorzy personalni przekształcają struktury organizacyjne

Salesforce: Jak AI zmieni pracę w firmach do 2027 roku więcej »

Eskimi wprowadza nowe rozwiązania dla reklamodawców w Polsce

W środę Eskimi, globalna platforma AdTech z Litwy, ogłosiła aktualizację swojej oferty na polskim rynku. Po kilku latach skupienia na rozwiązaniach związanych z targetowaniem reklam, Eskimi wprowadza nowoczesne podejście do kreacji i analityki danych, które ma na celu wsparcie reklamodawców w Polsce. Podsumowanie • Eskimi ogłasza modernizację oferty na polskim rynku AdTech.• Nowe rozwiązania obejmują

Eskimi wprowadza nowe rozwiązania dla reklamodawców w Polsce więcej »

InPost wprowadza dostawę D+1 z ASOS do punktów OOH w UK

Grupa InPost nawiązała współpracę z ASOS, jednym z czołowych brytyjskich sprzedawców modowych online. Umowa ta wprowadza na rynek brytyjski nową usługę dostawy do punktów OOH (Out of Home) na następny dzień. InPost dysponuje obecnie największą siecią maszyn Paczkomat® oraz punktów PUDO w Zjednoczonym Królestwie, która liczy 12 800 lokalizacji. Podsumowanie • InPost i ASOS wprowadzają

InPost wprowadza dostawę D+1 z ASOS do punktów OOH w UK więcej »

Poczta Polska i Żabka: Nowa umowa na obsługę paczek

Poczta Polska podpisała nową umowę z firmą Żabka Polska Sp. z o.o., w ramach tej współpracy przeprowadzono integrację technologiczną, która ma na celu uproszczenie procesu obsługi klientów, którzy nadają i odbierają paczki w sklepach tej sieci handlowej. Co istotne, podobne rozwiązania będą w przyszłości wprowadzane we współpracy z innymi partnerami. Podsumowanie • Poczta Polska nawiązała

Poczta Polska i Żabka: Nowa umowa na obsługę paczek więcej »

Przewijanie do góry