Rynek

BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcu

Analitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker Index. W marcu 2024 r. wskaźnik kondycji polskiego e-commerce wyniósł 136 punktów. Indeks ten bazuje na danych o sprzedaży prowadzonej przez 3 tys. firm handlujących za pośrednictwem platformy BaseLinker, odpowiadających za znaczną część obrotów polskiego […]

BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcu więcej »

Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży mody

W ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej branży wzrosła o 27 proc. w 2022 roku, podczas gdy globalnie wzrost ten wyniósł tylko 6 proc. Warto zauważyć, że nie tylko lokalnie, ale również na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej (CEE), polskie e-sklepy odnoszą sukcesy. Zawdzięczają

Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży mody więcej »

Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinker

Analitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. W lutym 2024 r. wskaźnik kondycji polskiego e-commerce wyniósł 117 punktów. Indeks ten bazuje na danych o sprzedaży prowadzonej przez 3 tys. firm handlujących za pośrednictwem platformy BaseLinker, odpowiadających za znaczną część obrotów polskiego e-commerce.

Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinker więcej »

Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorców

Shoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w Nest Banku. Dzięki założeniu konta firmowego w Nest! poprzez platformę Shoper przedsiębiorca może zyskać nawet do 700 zł. Współprace takie jak ta stanowią istotny element naszej strategii rozwoju, bo dzięki nim docieramy do kolejnych przedsiębiorców,

Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorców więcej »

Rynek reklamy w Polsce – styczeń 2024

W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal za styczeń 2024. Prezentowane dane pochodzą z gemiusAdReal – cross-mediowego badania rynku reklamowego. Analizie poddano kreacje reklamowe emitowane w styczniu 2024 w internecie, telewizji oraz radiu. RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W styczniu 2024 odnotowaliśmy 87,03 mld

Rynek reklamy w Polsce – styczeń 2024 więcej »

Scroll to Top