BBC Worldwide rozszerza dostępność swojej usługi iPlayer na 11 krajów Europy Zachodniej poprzez specjalną aplikację na iPada. W tym roku pojawić ma się jeszcze w USA, Kanadzie i Australii.
iPadowa aplikacja iPlayer oferować będzie ograniczoną ilość treści za darmo, wyświetlać będzie również materiały reklamowe i sponsorskie. Przewidziano jednak również możliwość wykupienia subskrypcji – za 6,99 euro miesięcznie lub 49,99 euro rocznie. Z usługi cieszyć mogą się użytkownicy z Austrii, Belgii, Francji, Niemiec, Włoch, Luksemburga, Irlandii, Holandii, Portugalii, Hiszpanii oraz Szwajcarii.
Międzynarodowa aplikacja iPlayer będzie wspierać rozwiązania niedostępne w brytyjskiej wersji m.in. wyświetlanie programów poprzez sieć 3G oraz Wi-Fi, a także możliwość pobrania interesujących użytkownika treści do pamięci urządzenia w celu odtworzenia w przypadku braku dostępności internetu.
Wierzymy, że międzynarodowe zapotrzebowanie na brytyjskie treści jest duże i niezagospodarowane. Udostępnimy programy z ostatniego miesiąca oraz najlepsze z naszego katalogu sięgającego 50-60 lat wstecz – powiedział Luke Bradley-Jones, dyrektor zarządzający BBC. To prawie 1500 godzin programów na starcie, a każdego miesiąca ma być dodawanych 100 kolejnych.
Użytkownicy aplikacji będą mogli wyszukiwać specyficzne programy lub przeglądać kategorie takie jak komedie czy dramaty. Większość z użytkowników zna takie brytyjskie produkcje jak Top Gear czy Doctor Who, a iPlayer ma być okazją do propagowanie także tych mniej znanych treści.
Dlaczego BBC Worldwide wybrało iPada?
Mamy nadzieję, że ta usługa będzie z czasem dostępna na wielu urządzeniach, platformach i terytoriach, ale jako niszowy produkt premium nie chcemy wchodzić we wszystko już pierwszego dnia – poinformował Luke Bradley-Jones.
W iPlayer dostępne są programy wyprodukowane (60 proc.) lub współtworzone (30 proc.) przez BBC. Znalazły się tu także inne produkcje takie jak Primeval, The Naked Chef czy Misfits (pozostałe 10 proc.).
Nie wiadomo niestety czy i kiedy iPlayer będzie dostępny dla polskich użytkowników.
[Za: guardian.co.uk]
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.