Firma Kei.pl znacząco odświeżyła swoją obecność w internecie.
Pod koniec ubiegłego roku w ręce użytkowników trafił nowy panel poczty elektronicznej oraz panel zarządzania domenami. Początek 2014 roku to zaś inauguracja nowego serwisu internetowego marki, która stanowić ma wstęp do dalszych zmian planowanych przez Kei.pl.
Nowa witryna marki łączy w sobie elementy wizerunkowe i e-commerce. Strona główna serwisu została zaprojektowana zgodnie z trendem „scrolling-site”. Przebudowana została część serwisu realizująca cele sprzedażowe – począwszy od warstwy wyglądu, skończywszy na mechanizmach obsługujących realizację zamówień.
Podczas projektowania nowej strony internetowej postawiliśmy sobie kilka celów – chcieliśmy, żeby była funkcjonalna, prosta w obsłudze i nowoczesna. Uprościliśmy proces zakupów, który dzięki funkcji koszyka pozwala na zamówienie wielu produktów w ramach jednej dyspozycji. Wraz z jego wdrożeniem uruchomiliśmy dodatkowe kanały szybkich płatności, nad których bezpieczeństwem czuwa PayU – powiedziała Magdalena Struzik, koordynator działu marketingu Kei.pl
Za wygląd nowej strony oraz systemu poczty elektronicznej krakowskiego centrum danych odpowiedzialna jest agencja Good At.
Pod kryptonimem „Nadeszło nowe” kryje się także aktualizacja oferty. Zmiany dotyczą przede wszystkim serwerów dedykowanych, które zostały wzbogacone o dodatkowe serwery w ramach usługi dla resellerów. Zwiększony został również pakiet transferu wliczony w cenę serwerów dedykowanych. Ponadto przebudowany został sposób prezentacji platform e-biznes – usługi serwerów wirtualnych dostępnych tylko dla klientów Kei.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.