MoneyPenny: łączymy ludzi, zadania i projekty [startup]

Opublikowano: 8 kwietnia 2016. Kategoria: Rynek Startupy. Tagi:

Rynek oprogramowania do fakturowania online jest mocno rozwinięty w Polsce. Czy można szukać w tym segmencie innowacji? Twórcy MoneyPenny chcą przekonać użytkowników przede wszystkim osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą.

Jak opiszecie swój projekt w 100 słowach?

Każdy może mierzyć czas pracy, te godziny można przypisać do projektów, a następnie wystawić automatycznie faktury dla klientów
MoneyPenny to jedyne oprogramowanie, które ułatwia zarządzanie firmą. Ewidencja projektów, rejestracja czasu pracy i program do faktur w jednym narzędziu. MoneyPenny to zautomatyzowny system rozliczeniowy dla właścicieli małych firm i osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą.

MoneyPenny łączy ludzi, zadania i projekty. Nasze narzędzia są zaprojektowane w taki sposób aby pomóc freelancerom, startupom i małym firmom ograniczyć ilość przeterminowanych należności, z łatwością monitorować wydatki i tworzyć prawidłowe budżety. MoneyPenny w przeciągu sekundy estymacje przetwarza na faktury i projekty, a wydatki przypisuje do klientów i dodaje do faktury. MoneyPenny umożliwia współpracę z Klientami z całego świata. Faktury mogą być wystawione w różnych językach, we wszystkich walutach.

moneypenny

 

Skąd pomysł?

Wśród naszych znajomych, wielu indywidualnych przedsiębiorców, freelancerów i właścicieli małych firm napotykało te same problemy:
a) tracą za dużo czasu na papierkową robotę
b) muszą używać osobnych programów do rejestrowania czasu pracy, tworzenia faktur i raportów
c) mają problemy z radzeniem sobie ze sprawami podatkowymi.

Postanowiliśmy rozwiązać te problemy tworząc jedno narzędzie, które w automatyczny sposób pozwoli prowadzić projekty, a następnie w prosty sposób umożliwi wystawianie faktur i rozliczenia z klientem.

Jak wygląda Wasz zespół? W jakim stopniu korzystacie z usług firm zewnętrznych?

Jesteśmy zespołem międzynarodowym. W projekcie MoneyPenny pracują freelancerzy z różnych zakątków świata.

Co jest Waszym atutem? Jaki problem rozwiązujecie?

MoneyPenny umożliwia zautomatyzowany sposób zarządzania projektami, zespołem i klientami – przez co pomaga oszczędzać czas i zwiększa efektywność firmy.

Każdy członek zespołu może mierzyć czas pracy za pomocą time trackera lub ręcznie wpisywać przepracowane godziny, te godziny można przypisać do projektów, a następnie wystawić automatycznie faktury dla klientów.

Jaki macie model biznesowy i do kogo chcecie docierać?

MoneyPenny działa w modelu SaaS (software as a service). Docelową grupą klientów są małe firmy, startupy, freelancerzy i działalności jednoosobowe.

Jak definiujecie swój cel biznesowy na najbliższe pół roku?

Naszą aspiracją jest dostarczać najlepsze możliwe oprogramowanie rozliczeniowo-księgowe dla firm. Chcemy na bieżąco rozwijać relacje z klientami, poznawać ich potrzeby i dostarczać rozwiązania jak najlepiej dopasowane do tych potrzeb.

Bardziej mierzalny cel to pozyskanie 2000 stałych użytkowników w Polsce i na świecie.

Wszystkich zainteresowanych przedstawieniem swojego projektu na łamach e-biznes.pl w ramach cyklu „Pokaż swój #startup” zapraszamy do wypełnienia formularza na e-biznes.pl/startup.

Sylwester KozakMoneyPenny: łączymy ludzi, zadania i projekty [startup]

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.