Pod koniec marca pisałem, że portal Yahoo! zdecydował się na jeden na najbardziej odważnych kroków w swojej historii- pobieranie opłat od użytkowników kont pocztowych. Główne ograniczenie dotyczyło zablokowania dostępu przez POP3 i tym samym uniemożliwienie „ściągania” poczty na komputer domowy.
Jak można było się spodziewać- pozostałe portale przygotują podobną ofertę.. Pierwszy po Yahoo! jest Lycos. Główne założenie pozostało to samo: zablokowanie dostępu przez POP3.
Lycos w zamian za $19.95 rocznie zaproponował:
– dostęp do skrzynki przez POP3,
– powiększenie skrzynki do 25 MB,
– likwidacja reklam (zarówno w stopce jak i mailingu),
– gwarancja rezerwacji konta (dla użytkowników, którzy nie logują się zbyt często)- zapewnienie, że konto nie zostanie usunięte w przeciągu 90 dni od ostatniego logowania.
Ponadto użytkownik ma możliwość dodatkowego zwiększenia pojemności skrzynki pocztowej (nawet do 100 MB)
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.