Właśnie ukazał się nowy raport poświęcony liderom SEO w 2014 roku. Jego autor sprawdził, które serwisy w swoich branżach spisały się najlepiej. Ile słów kluczowych posiadają? Jaki ruch udało im się wygenerować?
Dzisiejsze SEO, to nie jest już pozyskiwanie jak największej ilości odnośników do naszego serwisu. Skuteczna kampania SEO to świadome budowanie wizerunku firmy w internecie. Z trendu w regułę zamieniło się wykorzystywanie między innymi content marketingu jako jednego z narzędzi skutecznej kampanii w wyszukiwarkach. Większość uwzględnionych firm w raporcie wie o tym, dlatego ich serwisy możemy zobaczyć w wynikach – przekonuje Wojciech Przekop, autor opracowania.
Założeniem projektu „Raport SEO 2014 – Liderzy poszczególnych branż” było wyłonienie liderów poszczególnych branż pod względem widoczności w wynikach naturalnych Google. Wyniki zebrane zostały z każdego miesiąca minionego roku, a rezultaty w raporcie to ich średnia roczna wartość. Kryterium wyboru lidera danej branży był średni szacunkowy ruch z wyników naturalnych.
Raport powstał na podstawie danych zebranych przez system SemStorm. Nasza Redakcja objęła go swoim patronatem medialnym. Pełną treść raportu znaleźć można pod tym adresem.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.