Wczoraj o północy zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń do naszego konkursu, w którym nagrodą jest iPod nano 4 GB. Konkurs został zorganizowany z okazji uruchomienia przez serwis e-biznes.pl nowego newslettera i cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem wśród naszych czytelników. Teraz zgodnie z zapowiedzią przyszła pora na ujawnienie zwycięzcy.
Jako, że odpowiedzi na nasze konkursowe pytanie udzieliło blisko 3000 osób, musieliśmy poświęcić sporo czasu aby (wbrew obawom jednej z osób biorących udział w konkursie) wszystkie je przeczytać i ocenić, a następnie z grona tych najlepszych wybrać zwycięzcę.
Wiele z odpowiedzi nas rozbawiło lub zaskoczyło i trzeba przyznać, że większość uczestników wykazała się sporą inwencją twórczą. Były odpowiedzi krótkie, wręcz lakoniczne, jak i naprawdę bardzo rozbudowane. Najwięcej nawiązywało do św. Mikołaja i Świąt. Otrzymaliśmy utwory prozą oraz wierszem, część czytelników startujących w konkursie próbowała wziąć nas na litość, w tonie innych można było odczytać lekką groźbę ;)
Powiedzmy to sobie otwarcie – nie było nam wcale łatwo wybrać tego jedynego zwycięzcę. Bardzo blisko była historia Pani po 30-tce, której syn nie oddał mp3 (znamy i rozumiemy problem), jak też Pana, który nie lubi Kowalskiego (mimo wszystko życzymy podwyżki). Bardzo współczujemy Pani, która musi „słuchać Beatlesów na zmianę z Grechutą” (choć mimo wszystko – naprawdę – mogło być gorzej), pracownikowi sklepu „wszystko po 3 zł”, jak i mężowi Pani Ewy, który znowu dostanie na gwiazdkę skarpetki. Mimo wszystko cieszymy się, że przyszły potomek jednego z naszych czytelników nie zostanie w dowód wdzięczności nazwany „e-biznes” ;). Te i kilka innych odpowiedzi weszły do „ścisłego finału” jednak nagroda jest tylko jedna.
Kto zatem wygrał? Postawiliśmy na sensacyjną historię z życia urzędnika państwowego zatrudnionego na etacie listonosza. „Wiecie może, co to znaczy być urzędnikiem państwowym?” W tym wypadku listonoszem. Albo co może się zdarzyć kiedy „listonosz przynosi przesyłki, w których zamiast zamówionego telefonu komórkowego jest paczka żelków”? My nie wiedzieliśmy, ale teraz już wiemy. I w nagrodę za tą cenną wiedzę postanowiliśmy przyznać nagrodę autorowi tej historii. Uznaliśmy, że odpowiedz dowiodła iż to właśnie ten uczestnik konkursu potrzebuje iPoda. Dlatego też – jeżeli tylko odpowie na wysłanego przez nas maila – rzeczywiście go otrzyma! W przeciwnym wypadku (zgodnie z regulaminem konkursu) iPod zostanie przekazany kolejnej z osób, których odpowiedzi szczególnie nam się podobały.
Na pocieszenie dla tych wszystkich czytelników naszego newslettera, którym tym razem się nie udało mamy informację, iż w związku z ciepłym przyjęciem i dużym zainteresowaniem jakim cieszył się konkurs, już planujemy dla nich kolejne konkursy. Dziękujemy wszystkim za udział w konkursie!
Aktualizacja(2007.12.07):
Dziś możemy już powiedzieć oficjalnie, że zwycięzca zgłosił się do nas wczoraj zaraz po zakończeniu konkursu. Wiemy już, że iPod powędruje do Pana Piotra z Poznania. – Bardzo dziękuję, niezmiernie cieszę się ze zdobytego trofeum – powiedział nam szczęśliwy zwycięzca – mam tylko nadzieję, że zdążę go przechwycić przed członkami rodziny. – dodał.
My też mamy taką nadzieję, a zwycięzcy serdecznie gratulujemy!
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.