Firma Amazon udostępniła swoim klientom możliwość oglądania wideo przez internet. Początkowy katalog zawiera ok. 5000 filmów i programów telewizyjnych wolnych od reklam.
Amazon nie stworzył zupełnie nowej usługi. Możliwość oglądania wideo na żądanie udostępniona została klientom którzy korzystają z platformy Amazon Prime w wersji premium (koszt: 79 dolarów rocznie). Mogą oni odtwarzać wybrane przez siebie materiały na ekranach komputerów PC, Mac oraz wielu modeli telewizorów, odtwarzaczy Blu-Ray itp. Firma zachęcić chce klientów miesięcznym, darmowym dostępem do usługi.
Wideo w Amazon Prime jest bezpośrednią konkurencją dla bardzo popularnego w USA serwisu Netfix. Przedstawiciele tego ostatniego nie chcieli komentować sprawy. O uwagę widzów w podobny sposób walczą korporacje takie jak Microsoft, Apple, Time Warner, Walt Disney, News Corp, Viacom czy CBS.
Warto dodać, że Amazon oferuje również usługę „Instant Video„, wypożyczalnię filmów i seriali z katalogiem 90 tys. pozycji.
Nie wiadomo czy i kiedy usługa wideo zostanie rozszerzona poza USA.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.