Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać? [art. ekspercki]

Opublikowano: 27 kwietnia 2017. Kategoria: Marketing i reklama. Tagi: ,

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem …

Sylwester KozakCzym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać? [art. ekspercki]

Awin partnerem Axel Springer Plug and Play Accelerator

Opublikowano: 23 marca 2017. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Awin, sieć reklamy efektywnościowej,  został partnerem Axel Springer Plug and Play Accelerator. Od kilku lat realizuje on programy wsparcia przedsiębiorstw z całego świata na wczesnym etapie ich rozwoju. Obecnie trwają zapisy do majowej edycji, w ramach której start-upowcy, rozwijający się w sektorze IT i nowych mediów, będą mogli uzyskać wsparcie także ekspertów z Awin.

Sylwester KozakAwin partnerem Axel Springer Plug and Play Accelerator

Awin powstaje z połączenia zanox i Affiliate Window

Opublikowano: 9 marca 2017. Kategoria: Marketing i reklama. Tagi: , , ,

zanox, sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 marca połączyły siły tworząc nową markę pod nazwą Awin. zanox i Affiliate Window należą do Grupy zanox, utworzonej w 2010 roku w wyniku przejęcia Affiliate Window. 

Sylwester KozakAwin powstaje z połączenia zanox i Affiliate Window