Codziennie duża porcja aktualnych tekstów z „Financial Times”, tłumaczonych na język polski i w wersjach oryginalnych, opatrzonych komentarzami i wideofelietonami polskich analityków, blogi i fora dyskusyjne – to wszystko dostępne jest w nowym serwisie FT.onet.pl.
Zainteresowanie naszych użytkowników dostępnymi w Biznes.onet.pl od ponad 1,5 roku tekstami „Financial Times” było tak duże, że zdecydowaliśmy się rozszerzyć formułę współpracy, tworząc specjalny, odrębny serwis – mówi Adam Rafalski, wydawca serwisu FT.onet.pl. Poszerzeniu ulega tematyka, którą będziemy poruszać, już nie tylko czysto ekonomiczna, ale także dotycząca m.in. otoczenia politycznego, psychologii biznesu, meandrów zarządzania itp. – wyjaśnia Adam Rafalski.
Teksty z aktualnych wydań „Financial Times” w dwóch wersjach językowych zostaną uzupełnione o materiały multimedialne, m.in. komentarze polskich ekspertów i wideofelietony. W serwisie znalazły się także notowania giełdowe i walutowe z Polski i ze świata, forum dyskusyjne oraz blogi eksperckie.
Treści udostępniane przez „Financial Times” nie znikną całkowicie z Biznes.onet.pl. Oba serwisy częściowo będą się uzupełniać. Najważniejsze teksty z FT.onet.pl będą dostępne na stronach serwisów biznesowych Onet.pl. W serwisie FT.onet.pl pojawiać się będą natomiast najważniejsze wiadomości ekonomiczne z danego dnia.
„Financial Times” to marka, której nikomu nie trzeba przedstawiać – ścisła światowa czołówka wśród tytułów ekonomicznych. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że dzięki umowie z The Financial Times Limited możemy tworzyć serwis z tak silnym partnerem, mając wyłączność wśród polskich portali – dodaje Adam Rafalski.
Według danych Megapanel PBI/Gemius w sierpniu 2007 strony biznesowe Onet.pl odwiedziło 2,5 miliona użytkowników, co dało im 0,9 mln użytkowników przewagi nad drugą w rankingu Wirtualną Polska i przeszło 1,1 mln użytkowników nad trzecim serwisem Money.pl. W tym samym czasie w Onet.pl dokonano blisko 80 milionów odsłon stron o tematyce biznesowej – przeszło dwa razy więcej niż Wirtualnej Polski czy Interii.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.