PayU partnerem Google: Android Pay dla polskiego e-biznesu

Opublikowano: 28 marca 2017. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Spółka PayU została partnerem Google w zakresie wdrażania Android Pay. Sprzedawcy internetowi współpracujący z PayU w Polsce mogą udostępnić nową formę płatności w swoich aplikacjach mobilnych.

Dawid ZarazińskiPayU partnerem Google: Android Pay dla polskiego e-biznesu

Grupa Onet-RAS Polska wdrożyła platformę DoubleClick

Opublikowano: 22 kwietnia 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Grupa Onet-RAS Polska we współpracy z Google wdrożyła w pełni platformę zarządzania powierzchnią reklamową DoubleClick for Publishers (DFP) by Google. Dzięki platformie grupa zaoferować chce swoim klientom wsparcie dla wszystkich najważniejszych światowych standardów reklamowych.

Dawid ZarazińskiGrupa Onet-RAS Polska wdrożyła platformę DoubleClick

Trendy z Google I/O 2014 na najnowszym Netcampie

Opublikowano: 12 czerwca 2014. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Już 25 czerwca Fundacja Netcamp zaprasza na wspólne oglądanie transmisji z Google I/O z San Francisco. Następnego dnia odbędzie się spotkanie Netcamp, gdzie można będzie posłuchać o tworzeniu aplikacji na Google Glass, trendach w mobile i wearable computing.

Dawid ZarazińskiTrendy z Google I/O 2014 na najnowszym Netcampie

Rusza wspólny projekt Google i Uniwersytetu Warszawskiego

Opublikowano: 7 kwietnia 2014. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Dzięki wspólnej inicjatywie Google i Uniwersytetu Warszawskiego powstanie nowy ośrodek – Digital Economy Lab, który będzie prowadzić działania mające na celu wzmocnienie wykorzystania nowych technologii w społeczeństwie i gospodarce.

Sylwester KozakRusza wspólny projekt Google i Uniwersytetu Warszawskiego

GDN: Sieć Reklamowa Google [art. ekspercki]

Opublikowano: 28 marca 2014. Kategoria: Pozycjonowanie. Tagi: ,

Google Adwords to nie tylko wyszukiwarka, ale także bardzo dynamicznie rozwijana sieć reklamowa, w której skład wchodzą tysiące witryn , serwis YouTube i inne strony Google, takie jak Gmail. Jak ją wykorzystać?

Dawid ZarazińskiGDN: Sieć Reklamowa Google [art. ekspercki]

Gemius: Google poza zasięgiem konkurencji, zyskuje Yahoo

Opublikowano: 31 stycznia 2014. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Yahoo! z największym wzrostem. Google najpopularniejszą wyszukiwarką wśród polskich internautów. Gemius sprawdził z jakich wyszukiwarek korzystają Polacy.

Dawid ZarazińskiGemius: Google poza zasięgiem konkurencji, zyskuje Yahoo