Na polskim rynku rozpoczyna działalność sieć reklamy in-video Instream Media. Unikatowość oferty Instream Media mają zapewnić niespotykane w ofercie konkurencyjnych podmiotów: portfolio witryn, ekskluzywne grupy celowe oraz duży zasięg treści video.
W ofercie sieci Instream Media znajduje się powierzchnia reklamowa ponad 200 popularnych zagranicznych tytułów, wśród których znajdują się m.in.: nytimes.com, washingtonpost.com, bloomberg.com, wsj.com, glam.com, nba.com, nhl.com, espn.com i wiele, wiele innych. Na czele sieci stanął Tomasz Teodorczyk, który objął stanowisko Managing Directora.
„Upatrujemy naszą znaczącą przewagę rynkową w kilku podstawowych elementach. Jako jedyni w Polsce umożliwiamy emisję kampanii na najbardziej renomowanych witrynach świata. Zważywszy, że dziś konsumpcja mediów online bardzo dynamicznie się zmienia, wychodzimy z propozycją kilkumilionowego zasięgu wśród polskich użytkowników, którzy coraz częściej poszukują informacji u źródła, na serwisach ogólnoświatowych” – mówi Tomasz Teodorczyk Managing Director Instream Media. „Ponadto po raz pierwszy w Polsce proponujemy tak znaczący zasięg treści video, co umożliwia realizację kampanii zasięgowych i pełne wykorzystanie atutów reklamy video w internecie” – dodaje Teodorczyk.
Skupienie w sieci tak atrakcyjnych witryn z punktu widzenia reklamodawcy, ma pozwalać jednocześnie na dotarcie do bardzo ekskluzywnych grup celowych.
„Korzystając z wieloletniego doświadczenia i znajomości rynku, przygotowaliśmy naszą ofertę w taki sposób aby odpowiadała potrzebom polskich reklamodawców. W ofercie posiadamy zarówno produkty zasięgowe jak i predefiniowane pakiety, dostosowane do oczekiwań reklamowych firm z praktycznie wszystkich liczących się branż. Nasz zespół chętnie przygotuje też indywidualne oferty, zaspokajające potrzeby najbardziej wymagających klientów” – mówi Marcin Hołyst, Senior Account Manager Instream Media. „Jesteśmy gotowi na współpracę zarówno z domami mediowymi, agencjami reklamowymi jak i klientami bezpośrednimi, deklarując najwyższą jakość: obsługi, wsparcia technicznego i consultingu” – dodaje.
Instream Media opiera się na doświadczeniu setek czołowych wydawców zrzeszonych w sieci, którzy przeprowadzili dotychczas tysiące kampanii dla najlepszych brandów świata. Istotną przewagą oferty sieci jest również fakt, iż Polscy użytkownicy zobaczą reklamę na serwisach ogólnoświatowych, w ojczystym języku. Co ma pozwolić na zbudowanie lojalności i przywiązania do marki od samego początku emisji kampanii.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.