Warszawska agencja public relations PR Kwadrat rozpoczęła współpracę z liderem rynku leasingu nieruchomości, LHI Leasing Polska.
Zakres współpracy obejmuje przede wszystkim media relations. Działania te zostaną nakierowane na dwa obszary informacyjne: biznesowy – dotyczący bieżącej działalności rynkowej spółki oraz edukacyjny – związany z promowaniem usług leasingu nieruchomości w Polsce.
– Współpraca z tak renomowanym, międzynarodowym partnerem, jakim jest LHI Leasing, to na pewno nobilitacja. Z drugiej strony, biorąc pod uwagę niską popularność leasingu nieruchomości w Polsce, jest to również wyzwanie. Mamy świadomość, że nasza praca będzie koncentrowała się na edukacji rynku i mediów. To pierwszy krok do popularyzacji tej formy finansowania nieruchomości w Polsce – mówi Jola Chodkowska, prezes agencji PR Kwadrat.
Warszawska agencja specjalizuje się w obsłudze firm branży finansowej. Do grona jej Klientów należą firmy działające w sektorze ubezpieczeniowym, kredytowym, a także leasingowym.
– Niebawem rozpoczniemy trzeci rok współpracy z Masterlease, czołową firmą polskiego rynku leasingu pojazdów, wynajmu długoterminowego i CFM. Wierzymy, że doświadczenie, jakie zdobyliśmy przy wprowadzeniu na rodzimy rynek unikalnych produktów leasingowych, zaowocuje w pracy na rzecz LHI Leasing Polska – podkreśla Jola Chodkowska.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.