Picodi, polska firma udostępniającej kody rabatowe, otwiera serwisy w Indonezji, Tajlandii, Malezji, Wietnamie i na Filipinach.
Za tak imponujące wyniki regionu odpowiadać może rosnąca w siłę klasa średnia, w takich państwach jak Chiny, Indie czy Indonezja oraz boom użytkowników smartfonów, których liczba w 2015 roku przekroczyła miliard. Chcemy wpisać się w aktualną sytuację i wypełnić lukę pomiędzy klientami a sklepami. Wraz z rozwojem e-commerce coraz bardziej powszechne staje się zjawisko smart shoppingu oraz używanie kodów rabatowych. Można powiedzieć, że stają się one naturalnym elementem decyzji zakupowej – powiedział Szymon Dobosz, prezes Picodi.com.
Firma, po wejściu na kolejne azjatyckie rynki obecna będzie w 25 krajach. W Polsce grupa zarządza serwisem kodyrabatowe.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.