Już w maju w czterech miastach (Wrocław, Kraków, Warszawa, Gdańsk) odbędzie się Konferencja Video. Impreza ma zainspirować menadżerów średnich i dużych firm do wykorzystania potencjału interaktywnego video.
Podczas imprez omówione zostanie wykorzystanie video w: tworzeniu biznesu, edukacji, marketingu i sprzedaży. Agenda składa się z prezentacji praktyków oraz nieformalnej części poświęconej na rozmowy kuluarowe.
Każdy kto weźmie udział w imprezie dowie się między innymi:
- Jakie są potrzeby i oczekiwania internautów Polsce odnośnie video?
- Jakie są najskuteczniejsze strategie video?
- Jak tworzyć treści video dla Sieci?
- Jak zaprezentować firmę, produkty i referencje w formacie video?
- Jak dzięki video podnieść zadowolenie użytkowników serwisu WWW?
- Jak budować branżową telewizję w Sieci?
Wstęp na konferencję będzie bezpłatny. Imprezy odbędą się w maju 2010.
- Wrocław, 5 maja 2010, 10.00 – 16.00, Art Hotel, Kiełbaśnicza 20
- Warszawa, 20 maja 2010, 10.00 – 16.00, Agora, Czerska 8/10
- Gdańsk, 25 maja 2010, 10.00 – 16.00, Czarny Dwór 4
- Kraków, szczegóły niebawem
Agenda oraz bezpłatna rejestracja na: http://konferencjavideo.pl
Organizatorem imprezy jest Divante. Divante jest producentem oprogramowania VideoCMS.pl. VideoCMS.pl to narzędzie umożliwiające tworzenie firmowego portalu video, wzbogacenie istniejącego serwisu o video oraz prowadzenie transmisji na żywo.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.