12 edycja Young Project Management Program

Opublikowano: 6 kwietnia 2012. Kategoria: Patronaty. Tagi:

6 kwietnia ruszyła rejestracja do konkursu YPMP. Aby wziąć w nim udział należy napisać esej, bądź rozwiązać case z tematów dostępnych na stronie: www.ypmp.pl.

12 edycja Young Project Management Program 1Już po raz dwunasty Young Project Management Program daje szansę młodym, ambitnym osobom z całego kraju na start ich kariery w Zarządzaniu Projektami! Dowód? Dotychczasowe jedenaście edycji konkursu, pozwoliło na rozwinięcie skrzydeł 125 obiecującym project managerom. Mieli oni szansę na sprawdzenie się w roli asystenta kierownika projektu w 57 różnych firmach. Wszyscy finaliści konkursu uczestniczyli w szkoleniach poprowadzonych przez członków IPMA Polska – praktyków zarządzania projektami oraz poznali swoje predyspozycje do pracy w grupie poprzez rozwiązywanie case study. Najbardziej emocjonujący jest jednak udział w assesment center, prowadzonym przez przedstawicieli praktykodawców. Przeprowadzona w jego ramach rozmowa z przedstawicielami praktykodawców była, dla finalistów, często pierwszym tego typu przeżyciem.

To konkurs wielkich szans. Nagrodą dla grupy finalistów są przede wszystkim płatne i merytoryczne praktyki u współpracujących z organizatorami partnerów. Patronem merytorycznym konkursu jest firma Carrywater oraz takie firmy jak Gdańska Infrastruktura Wodociągowo-Kanalizacyjna, SESCOM czy Terminal Kontenerowy DCT Gdańsk.

YPMP stwarza szansę zaprezentowania własnych umiejętności w teorii i praktyce. Jest to silny fundament i duże ułatwienie w przyszłym poszukiwaniu pracy. Ten konkurs to dobra inwestycja w Twoją przyszłość, bo w przeciwieństwie do wielu podobnych przedsięwzięć, nasi laureaci pracują nad projektem, który nie pozostaje jedynie na papierze, ale jest wcielany w życie – informują organizatorzy.

Pierwszy etap konkursu potrwa do 26 kwietnia. Serdecznie zapraszamy i życzymy powodzenia.

Dawid Zaraziński12 edycja Young Project Management Program

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.