Nowe wydanie BusinessWeeka zamieszcza artykuł „Wyciskanie zysków z sieci, Przyszłość e-biznesu to usługi” opisujący sytuację na rynku internetowym. Jest to swego rodzaju podsumowanie dotychczasowych działań w polskim Internecie.
Według autora artykułu obecnie do czołówki polskiego e-biznesu należą:
– Arjan Baker, Allegro.pl,
– Krzysztof Jerzyk, Merlin,
– Tomasz Kaźmierowski, Inteligo Financial Services,
– Tomasz Kolbusz, Onet.pl,
– Maciej Kozłowski, NASK,
– Krzystof Kujawa, Artur Urbański, Paweł Olszewski, AMG.net,
– Sławomir Lachowski, mBank,
– Piotr Multan, Travelplanet.pl,
– Rafał Plutecki, Internet Partners,
– Leszek Rożdżeński, WebInn,
– Marek Woźniak, netPR.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.