mBank uruchomił pierwszy w Polsce, internetowy Supermarket Funduszy Inwestycyjnych.
Supermarket Funduszy Inwestycyjnych to usługa, która umożliwia Klientom mBanku łatwy dostęp do szerokiej gamy funduszy inwestycyjnych różnych TFI. Klienci mBanku (posiadacze eKONTA), po aktywowaniu usługi mogą przez Internet lub za pośrednictwem mLinii nabyć jednostki funduszy lub umorzyć je i zamienić na gotówkę. Zgodnie ze strategią oferowania najlepszych warunków Klientom za transakcje nabycia i umorzenia jednostek nie jest pobierana prowizja!
Supermarket Funduszy Inwestycyjnych jest nierozłącznie związany z rachunkiem eKONTO, z którego pobierane są automatycznie środki na zakup jednostek. Na eKONTO powracają też środki po umorzeniu jednostek. Ułatwia to wykonywanie transakcji, które są realizowane on-line w jednym miejscu, szybko i bezpiecznie. Dodatkowo środki finansowe, zdeponowane na eKONCIE są wysoko oprocentowane.
Do głównych zalet Supermarketu należą m.in.:
minimalny poziom opłat i prowizji, programowa rezygnacja z opłat ponoszonych przez Klientów przy nabyciu i umorzeniu jednostek,
przejrzysty i pełny zakres informacji dotyczących inwestowania w jednostki funduszy,
specjalny serwis www zwierający codzienne, aktualne ceny jednostek
http://www.fundusze.mbank.com.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.