W czwartek 6 marca zakończyła sie miesięczna kampania promocyjna najnowszej wersji komunikatora Net pt. „Nasza pomarańcza”. Kampania skierowana była do ludzi młodych, uczniów gimnazjów, szkół średnich i studentów. Kampania promowała nowe usługi komunikatora Net 1.1.
Środek ciężkości kampanii przypadł na Internet (m.in. strony Bauer, PAP SA, BROŃ.PL). Do promocji wykorzystano mailing, doklejki do newsletterów i bannery. Najskuteczniejszy okazał się mailing. Akcję promocyjną przygotowała i zaplanowała firma AMP MEDIA właściciel komunikatora Net.
Warunkiem wygrania nietypowej nagrody – 10 KG pomarańczy był kontakt
z obsługą komunikatora poprzez wybrana usługę: netTELEFON, netCHAT, netPOCZTA oraz netSMS i przekazanie informacji „jak smakuje Net 1.1 w kolorach pomarańczy „”
Dzięki zastosowanym środkom w ciągu pierwszych 2 tygodni promocji o dodanych usługach komunikatora liczba zarejestrowanych użytkowników wzrosła do 30 tysięcy użytkowników.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.