W czwartek 6 marca zakończyła sie miesięczna kampania promocyjna najnowszej wersji komunikatora Net pt. „Nasza pomarańcza”. Kampania skierowana była do ludzi młodych, uczniów gimnazjów, szkół średnich i studentów. Kampania promowała nowe usługi komunikatora Net 1.1.
Środek ciężkości kampanii przypadł na Internet (m.in. strony Bauer, PAP SA, BROŃ.PL). Do promocji wykorzystano mailing, doklejki do newsletterów i bannery. Najskuteczniejszy okazał się mailing. Akcję promocyjną przygotowała i zaplanowała firma AMP MEDIA właściciel komunikatora Net.
Warunkiem wygrania nietypowej nagrody – 10 KG pomarańczy był kontakt
z obsługą komunikatora poprzez wybrana usługę: netTELEFON, netCHAT, netPOCZTA oraz netSMS i przekazanie informacji „jak smakuje Net 1.1 w kolorach pomarańczy „”
Dzięki zastosowanym środkom w ciągu pierwszych 2 tygodni promocji o dodanych usługach komunikatora liczba zarejestrowanych użytkowników wzrosła do 30 tysięcy użytkowników.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!