Firma Alatus, warszawski producent oprogramowania i dostawca usług informatycznych, wprowadziła na rynek system do zarządzania relacjami z klientami – ALATUS CRM. Adresatem rozwiązania są średniej wielkości przedsiębiorstwa i organizacje, których aktywność skupia się na sprzedaży, działalności marketingowej oraz obsłudze serwisowej.
System można sklasyfikować przede wszystkim jako tzw. CRM kolaboracyjny, tzn. wspomagający współpracę z klientami, dostawcami oraz partnerami. ALATUS CRM posiada także funkcjonalność analitycznych i operacyjnych systemów CRM – umożliwia pozyskiwanie, przechowywanie oraz analizowanie informacji zebranych w firmowej bazie danych w celu poznania zależności i wzorców zachowań zachodzących w relacjach z klientami.
W przeciwieństwie do typowych rozwiązań „z półki”, ALATUS CRM został zaprojektowany z myślą o wysokiej skalowalności i możliwości dopasowania do indywidualnych wymagań użytkownika. Poszczególne moduły systemu mogą być modyfikowane lub rozbudowywane, możliwe jest także dodawanie nowych modułów – w wypadku, gdy analiza potrzeb klienta wykaże ich istotność.
„Nadrzędnym celem, który postawiliśmy sobie podczas tworzenia systemu, było stworzenie konkurencyjnego, a zarazem prostego w obsłudze narzędzia klasy CRM, którego funkcjonalność i możliwości adaptacji odpowiadałby wymogom stawianym przez nowoczesne przedsiębiorstwa” – mówi Krzysztof Ledóchowski, dyrektor ds. systemów CRM w firmie Alatus. „Wiele systemów tego typu dostępnych na rynku, pomimo swojej szerokiej funkcjonalności, okazuje się w praktyce zbyt kompleksowymi, by można je było zastosować w przypadku bardzo skonkretyzowanych wymagań klienta”.
Obecnie trwają rozmowy na temat pierwszych wdrożeń referencyjnych systemu w Polsce. Grecki udziałowiec Alatusa – firma Quality & Relability – zamierza rozpocząć sprzedaż systemu w Grecji.
Zdaniem George’a Papavassiliou, dyrektora ds. rozwoju Grupy Q&R, do końca 2003 r. firma powinna podpisać pierwsze umowy na zakup systemu ALATUS CRM.
http://www.alatus.com.pl/s_crm.html
Wpisy promowane
- Zrównoważone urządzenia firmy Mewa do czyszczenia części to mniej zagrożeń na stanowisku roboczymW ciągu ostatnich dziesięcioleci znacznie zmienił się sposób produkcji i serwisowania samochodów. Widoczne jest to szczególnie w warsztatach samochodowych – ...
- Pozycjonowanie sklepu internetowego – ile to kosztuje?Prowadzisz sklep online, ale obecne obroty nie są dla Ciebie zadowalające? W wyszukiwarce plasujesz się dopiero na 3., 6. czy ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!