Już w połowie września pojawi się na rynku nowe, gruntownie przebudowane wydanie dziennika „Puls Biznesu”. Prace nad nową szatą graficzną oraz zawartością merytoryczną dziennika rozpoczęły się pod koniec ubiegłego roku. Redakcja korzystała ze wsparcia konsultantów z uznanej nowojorskiej agencji 5W Design: J.F Mingon i J. Valasco oraz siostrzanych redakcji grupy Bonnier Business Press m.in. w Szwecji, Austrii i Danii.
Ambicją autorów nowej koncepcji jest stworzenie pisma maksymalnie przejrzystego i przyjaznego Czytelnikowi. Czytelnikowi, co warto szczególnie podkreślić, który brał aktywny udział w budowaniu nowej koncepcji pisma. Prace rozpoczęły się bowiem od analizy prawie 2 tys. ankiet redakcyjnych wszechstronnie oceniających „Puls Biznesu”.
Nowa koncepcja zakłada, że „Puls Biznesu” pozostanie wiodącym dostawcą najświeższych informacji biznesowych oraz analiz finansowych i giełdowych. Jednocześnie jednak ma także stać się narzędziem ułatwiającym prowadzenie biznesu małym i średnim firmom. Wszystko zgodnie z założeniem, że nowy „Puls Biznesu” to nie tylko „newspaper” ale i „usepaper”.
Struktura pisma będzie uproszczona, złożona z trzech głównych części – informacyjnej, komentarzowo-analitycznej i poradniczej. Odświeżeniu poddane będą też sekcje specjalne oraz dodatki komercyjne. Wszystkie elementy będą ujednolicone stylistycznie, wprowadzone zostaną nowoczesne rozwiązania typograficzne i paleta kolorów. Nowe oblicze zyska pierwsza i ostatnia strona dziennika. Materiały dziennikarskie będą krótsze, urozmaicone nowymi elementami graficznymi. Nowa będzie konstrukcja tytułów, nadtytułów i leadów.
Wartym odnotowania jest fakt, że sprzedaż „Pulsu Biznesu” osiągnęła najwyższy poziom na przestrzeni ostatnich lat. Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy za maj br. wynika, że rozpowszechnianie płatne ogółem „Pulsu Biznesu” było bliskie 24 tys. egz. (23 727 egz.). Jeszcze większą dynamikę notuje dziennik w przychodach z reklam, które w pierwszym półroczu br. były aż o 42% większe niż w analogicznym okresie w roku ubiegłym (źródło: Expert Monitor).
Wpisy promowane
- Pozycjonowanie sklepu internetowego – ile to kosztuje?Prowadzisz sklep online, ale obecne obroty nie są dla Ciebie zadowalające? W wyszukiwarce plasujesz się dopiero na 3., 6. czy ...
- Szkolenia ISO – od wymagań do przewagi rynkowej Twojej organizacjiRosnąca presja regulacyjna, oczekiwania klientów oraz potrzeba budowania przewagi konkurencyjnej sprawiają, że szkolenia ISO wchodzą na stałe do strategii rozwojowych ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!