19 listopada 2008 roku lazienki24.pl, specjalistyczny sklep internetowy z wyposażeniem łazienek wydłużył dwukrotnie termin zwrotu towaru z 10 do 20 dni.
Według polskiego prawa osobie dokonującej zakupów na odległość przysługuje 10-dniowy termin zwrotu towaru. Sklep lazienki24.pl wydłużył ten termin do 20 dni, dając swoim klientom dwa razy więcej czasu na przemyślenie zakupów.
Zakup wyposażenia łazienki to inwestycja na następnych kilka, a nawet kilkanaście lat. Wydłużenie terminu zwrotu towarów w lazienki24.pl to przede wszystkim większa wygoda klientów, którzy nierzadko dokonują wyborów pod presją czasu, a w konsekwencji nie są z nich zadowoleni.
Decydując się na wydłużenie okresu, w którym klienci mogą zwrócić zakupiony towar firma lazienki24.pl chce podkreślić swoją wiarygodność i budować zaufanie pomiędzy sprzedającymi, a kupującymi, która jest przecież podstawą handlu na odległość.
Z badań przeprowadzonych przez Inspekcję Handlową w czerwcu bieżącego roku wynika, że 62% badanych sklepów internetowych nie podaje swoim klientom kompletnych informacji na temat zwrotów i reklamacji towarów. Z tej samej grupy 26% wprowadza do regulaminów niezgodne z prawem klauzule o braku możliwości zwrotu produktów, bądź o skróceniu jego terminu.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.