Od 2 do 13 lutego 2009, w największych miastach Polski odbędą się obchody Międzynarodowego Tygodnia Networkingu (International Networking Week™), którego celem jest podniesienie świadomości społecznej na temat kluczowej roli, jaką networking odgrywa w rozwoju biznesu na całym świecie. W Polsce Międzynarodowy Tydzień Networkingu jest okazją do dyskusji na temat kultury zaufania i jej roli w biznesie oraz integracji różnych środowisk biznesowych i społecznych.
Na początku lutego razem ze stowarzyszeniami z całej Polski, izbami gospodarczymi, klubami biznesu nagłaśniana będzie waga budowy sieci kontaktów opartych o zaufanie w biznesie i społeczeństwie obywatelskim. W Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Warszawie, Częstochowie, Toruniu, Bydgoszczy odbędą się wieczorne spotkania biznesowe na których liderzy organizacji uczestniczących w MTN będą mięli okazję, aby się spotkać i poznać. W efekcie wymiany doświadczeń powstanie, korzystny dla wszystkich, efekt synergii i wzajemnej współpracy.
W ramach Międzynarodowego Tygodnia Networkingu (www.tydziennetworkingu.pl) w wielu krajach odbędzie się szereg spotkań przedstawicieli rządów, biznesu, izb gospodarczych i stowarzyszeń branżowych. Celem mitingów będzie zwrócenie uwagi na potrzebę budowania relacji wśród organizacji lokalnych i globalnych.
Organizatorzy głęboko wierzą, że Międzynarodowy Tydzień Networkingu przyczyni się do zawarcia wielu nowych kontaktów. Znajomości te z całą pewnością przełożą się na stworzenie coraz to nowych i ciekawszych inicjatyw, spotkań i biznesów.
Dodatkowe informacje:
Marcin Osman, Koordynator Międzynarodowego Tygodnia Networkingu
[email protected] + 48 606 639 113
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.