W pierwszych 9 miesiącach b.r. K2 uzyskała przychody ze sprzedaży na poziomie 3,64 mln PLN, co stanowi wzrost o ponad 64% w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. W ciągu trzech kwartałów spółka przekroczyła poziom sprzedaży uzyskany w całym roku 2002 razem.
Zarząd K2 Internet oczekuje, że plan finansowy na bieżący rok zakładający sprzedaż w wysokości 5,5 miliona złotych przy marży operacyjnej 10% zostanie przekroczony. Sprzyjać temu będzie tradycyjnie dobry dla całej branży czwarty kwartał.
W trzecim kwartale K2 Internet nawiązała współpracę z firmami Michelin i PZU Życie. Dołączyły one do grupy klientów pozyskanych we wcześniejszych miesiącach b.r. obejmującej: GE Capital Bank, Crowley, Kompanię Piwowarską, Deutsche Bank PBC, KFC (Amrest) oraz Schering.
Aktualnie K2 finalizuje negocjacje zmierzające do podpisania umów z kilkoma kolejnymi firmami.
W efekcie sukcesów na konkursach reklamowych, K2 Internet zajęła pierwsze miejsce w rankingu najbardziej kreatywnych agencji interaktywnych w Polsce według prestiżowego tytułu branżowego Media i Marketing Polska (MiMP, 2-15.10.03).
Wpisy promowane
- Pozycjonowanie sklepu internetowego – ile to kosztuje?Prowadzisz sklep online, ale obecne obroty nie są dla Ciebie zadowalające? W wyszukiwarce plasujesz się dopiero na 3., 6. czy ...
- Szkolenia ISO – od wymagań do przewagi rynkowej Twojej organizacjiRosnąca presja regulacyjna, oczekiwania klientów oraz potrzeba budowania przewagi konkurencyjnej sprawiają, że szkolenia ISO wchodzą na stałe do strategii rozwojowych ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!