W okresie od 1 stycznia do 30 września 2003 r. eCard zautoryzaował i rozliczył 129 406 transakcji o łącznej wartości 31 263 181,06 zł.
Porównując te dane do analogicznego okresu w roku 2002, eCard osiągnął niemal dwukrotny wzrost liczby transakcji oraz ponad dwukrotny wzrost obrotów.
ˇ 3 kwartały 2002 r. to 66 237 transakcji o wartości 14 822 416,57 zł
ˇ 3 kwartały 2003 r. to 129 406 transakcji o wartości 31 263 181,06 zł.
Średnia wartość transakcji w okresie od stycznia do września 2003 r. wyniosła 241,59 zł co w porównaniu z kwota 223,66 zł z analogicznego okresu 2002 r oznacza ok. 8% wzrost.
„Najgorętszy okres jeszcze przed nami – mówi Allan Wodzyński, Prezes Zarządu eCard S.A. – Jesteśmy przekonani, że aktywność internautów przed świętami będzie dużo wyższa niż przed rokiem. Mamy również nadzieję, że akcja promocyjną, którą w tym roku przygotowujemy wspólnie z Visa Int., zachęcimy do zrobienia pierwszej transakcji kartą tych, którzy do tej pory tego nie zrobili. Oczywiście szykujemy dla nich i dla pozostałych kupujących w internecie wspaniałe nagrody.”
Z usługi autoryzacji online eCard S.A. korzysta obecnie 345 klientów.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.