Liczba rachunków prowadzonych przez mBank, pierwszy wirtualny bank w Polsce, detaliczne ramię BRE Banku SA, przekroczyła w dniu 15 października br. liczbę 600 tys.
Przy obecnym tempie pozyskiwania nowych Klientów, realne jest przekroczenie 670 tysięcy rachunków do końca br.
Jednocześnie suma depozytów zgromadzonych przez 495 tys. Klientów mBanku to ponad 2,37 miliarda złotych. mBank oferuje bankowość opartą na prostych zasadach, które są dostępne także dla przedsiębiorców. Obecnie, po 16 miesiącach od wdrożenia mBiznes Konta, procentuje ponad 42 tys. rachunków bieżących dla firm oraz blisko 6,5 tys. wysokooprocentowanych rachunków lokacyjnych dla przedsiębiorców mBiznes MAX.
„Podstawową zasadą strategii biznesowej mBanku jest oferowanie produktów, których Klienci rzeczywiście potrzebują – prostych w konstrukcji, wygodnych w korzystaniu i atrakcyjnych cenowo. Nie mniej ważnym elementem budowy trwałych relacji z klientami jest przejrzystość i rzetelność, które składają się na partnerskie podejście, gdzie klient nie jest dojną krową, a podstawą relacji są wzajemne korzyści. Oferujemy Klientom nie wszystko, co w świecie finansów wymyślono, lecz tylko wybrane produkty, za to w najlepszej cenie w swojej kategorii i wyjątkowej jakości: najwyższe oprocentowanie oszczędności dostępnych na żądanie i rachunków osobistych, brak większości opłat i prowizji za korzystanie z rachunków, wygodę zarządzania pieniędzmi przez 24 godziny na dobę z dowolnego miejsca na Ziemi, unikalne produkty kredytowe o najbardziej konkurencyjnym oprocentowaniu oraz możliwość nabywania kilkudziesięciu funduszy inwestycyjnych bez żadnych opłat.” – dodaje Sławomir Lachowski – Wiceprezes BRE Banku SA, twórca mBanku.
Konto w mBanku „
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.