Jeszcze w tym miesiącu ma ujrzeć światło dzienne nowy operator MVNO – Tu Biedronka, należący do właściciela sieci dyskontów Biedronka, Jeronimo Martins Polska. W środę przez jakiś czas działała infolinia nowej telefonii. Będzie to drugi po Carrefour Mova operator komórkowy związany z firmą handlową.
Powstawanie wirtualnych sieci telefonii komórkowej w strukturach firm handlowych może dodatnio wpłynąć na wyniki finansowe oraz wizerunek. Wg firmy doradczej Strand Consult taka firma jak Biedronka może zyskać stałych klientów dzięki stosowaniu lepszej marży na własny produkt. Dodatkowo może czerpać korzyści z usług dodanych. Wzmacnia się też wizerunek firmy poprzez zaproponowanie klientom nowoczesnego produktu.
Carrefour Mova w początkowym okresie swojej działalności miała dobrą, ale nie najlepszą ofertę na rynku. Głównym atutem Tu Biedronka mają być bardzo niskie koszty rozmów (nieoficjalnie mówi się o cenie 0,33 zł/min).
http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/107436,biedronka_bedzie_operatorem_telefonow_komorkowych.html
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.