W tym tygodniu Citi Handlowy udostępnił swoim klientom nową wersję strony internetowej dla firm o rocznych obrotach powyżej 75 mln zł. Jest to konsekwencja działań z 2008 roku, gdy Citi Handlowy skoncentrował obsługę firm mikro, małych i średnich w ramach jednej platformy obsługi. Wprowadzone zmiany to kolejny etap przebudowy całego serwisu internetowego Banku.
„W nowym serwisie postawiliśmy na bardziej intuicyjny podział oferty produktowej, oraz ułatwiliśmy nawigację. Ten układ odzwierciedla zmodyfikowaną w 2008 roku organizację obsługi sektora MSP.” – mówi Justyna Kwiek, Dyrektor Biura Marketingu Citi Handlowy. – Zależało nam, aby wygląd i układ strony był spójny z całością serwisu. Myślę, że wprowadzone zmiany ułatwią użytkownikom korzystanie z niego i pozwolą na szybsze dotarcie do interesującej oferty czy produktu.”
W przeciwieństwie do starego serwisu, gdzie było 16 sekcji, w jego nowej wersji znajdujemy sześć głównych zakładek: „Zarządzanie finansami”, „Finansowanie”, „Tresury”, „Obsługa handlu”, „Usługi powiernicze” oraz „Sektor publiczny”. W każdej pogrupowane zostały produkty z danej dziedziny – i tak np. w „Finansowaniu” umieszczono faktoring, a w zakładce „Zarządzanie finansami” mamy tak popularne produkty jak karty przedpłacone i mikrowpłaty. Dodatkowo na stronie wyodrębnione zostały sekcje Biura Unii Europejskiej oraz Handlowy Leasing i Domu Maklerskiego Banku Handlowego.
www.citibank.pl/poland/corporate
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.