Jeden z najczęściej odwiedzanych portali na świecie AltaVista.com (ponad 13 mln unikalnych użytkowników w ciągu miesiąca wg JMM) zdecydował się na odejście od modelu darmowych kont.
Obecnie z kont na serwerach AltaVista.com korzysta około 400.000 osób. Konta będa aktywne tylko do 31 marca 2002. Portal nie przewiduje możliwości forwardu poczty na inne konto- opcję taką umożliwia m.in. upadający polski portal Poland.com
Według władz portalu sytuacja ta spowodowana jest zmianą polityki- skoncentrowaniu się na polepszaniu wyszukiwarki internetowej, nie na usługach portalowych.
Podczas boomu internetowego AltaVista mogła konkurować z portalami takimi jak Yahoo! czy MSN, jednak koszty utrzymania serwisów i usług były zbyt duże i AltaVista stopniowo zmniejszała liczbę oferowanych usług.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!