Po sukcesie pierwszego spotkania barcamp w Radomiu, przyszedł już czas na drugie. Odbędzie się ono 24 kwietnia o godzinie 17:30 w Resursie (Malczewskiego 16) w sali widowiskowej. Prelegentami będą: Krzysztof Lis, Paweł Nowak, Tomasz Kolinko, Tomasz Wieliczko i gość specjalny Mariusz Gąsiewski z ittechnology.us.
Najpierw uwaga zostanie skupiona wokół blogów i ich wykorzystania przy budowie wizerunku w Internecie, a także jako źródła dochodu.
Następnie będzie można wysłuchać prezentacji dotyczącej tego, czy pozycjonowanie z udziałem systemów wymiany linkami rzeczywiście jest bezpieczne w dzisiejszym internecie.
Na koniec gość specjalny opowie o wykorzystywaniu Google AdWords do budowania wizerunku.
Co już stało się zwyczajem, po barcampie odbędzie się after party, na którym będzie można podyskutować i swobodnie wymieniać się swoją wiedzą i doświadczeniem.
Ale to nie koniec! 25 kwietnia – czyli dzień po barcampie – odbędzie się Wiosenne SEO Party również w Radomiu. Oprócz prelegentów i większości uczestników barcampu, obecność swoją zapowiedzieli administratorzy PiO, czyli największego forum o pozycjonowaniu i optymalizacji stron – forum.optymalizacja.com.
Rejestracja dostępna pod adresem:
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.