Handel internetowy to biznes XXI wieku. Podstawy do jego narodzin stworzyła powszechna komputeryzacja oraz tani dostęp do internetu. Rozwój elektronicznego handlu uzależniony jest w dużym stopniu od niezawodności standardów pozwalających na bezpieczne przeprowadzanie transakcji sieciowych.
Najczęściej spotykaną formą e-commerce są sklepy internetowe. Nad tradycyjnymi placówkami handlowymi górują one dostępnością 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, bogactwem asortymentu, szybkim dostępem do nieograniczonej ilości informacji popartych zdjęciami lub multimedialnymi prezentacjami produktów oraz możliwością wyboru najbardziej dogodnej dla klienta formy płatności.
Polski rynek e-commerce to najszybciej rozwijający się sektor handlu. Liczba klientów sklepów i aukcji internetowych rośnie szybciej niż liczba internautów w Polsce.
Główną ideą organizatorów konfernecji jest chęć zgromadzenia i możliwość poznania ludzi, którzy prowadzą swoją działalność gospodarczą w „wirtualnym świecie”.
To okazja do zdobycia najświeższych wiadomości oraz poznania najnowszych trendów z dziedziny E-commerce. Dwudniowe spotkanie z uznanymi ekspertami i praktykami pozwoli w krótkim czasie nie tylko zdobyć wiedzę, ale również wymienić się doświadczeniami.
Tematyka konferencji:
- systemy identyfikacji wizualnej
- elektroniczny podpis
- budowa i udoskonalenie e-sklepu
- systemy zarządzania treścią stron www
- pozycjonowanie
- e-formularz
- bezpieczeństwo transakcji elektronicznych, kompleksowe rozwiązania płatności elektronicznych
- uwierzytelnienie, weryfikacja tożsamości
- ochrona e-commerce
Więcej informacji na stronie: http://www.e-commerce.sdcenter.pl/prt/view/e-commerce-2009.html
Program spotkania:
http://www.e-commerce.sdcenter.pl/prt/view/agenda-e-commerce.html
Miejsce konferencji i cena uczestnictwa:
27/28 kwietnia 2009
Hotel Novotel Airport, Warszawa
Cena uczestnictwa: 2 200 PLN + 22 proc. VAT Oferujemy 5 proc. rabatu przy zgłoszeniu 2 osób i 10 proc. przy zgłoszeniu 3.
Rejestracja:
http://www.e-commerce.sdcenter.pl/prt/view/rejestracja-e-commer.html
Kontakt:
Aleksandra Osubka
tel. 022 427 36 48
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.