W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynek

Sklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy IAI, która odpowiada za ponad 10 proc. polskiego e-handlu.

W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynek 1

Według danych Baselinker index, wyniki branży e-commerce w lutym wzrosły rok do roku o 10,6 proc, z kolei spadek sprzedaży w porównaniu do stycznia wyniósł 3,6 proc. Jak wskazuje badanie Grupy IAI, merchanci, którzy korzystają z usług IdoSell osiągnęli w lutym wzrost GMV (Gross Merchandise Value) na poziomie 29 proc. rok do roku. W porównaniu do stycznia, GMV w lutym było większe o 1 punkt procentowy. Liczba transakcji na platformie IdoSell zwiększyła się o 19 proc., a średnia wartość koszyka zanotowała wzrost o 8 proc. w porównaniu do lutego ubiegłego roku. 

Bardzo dobrą dynamikę wzrostu sklepy IdoSell odnotowały również w sprzedaży transgranicznej. GMV z cross-border w lutym 2024 roku było o 22 proc. większe niż w tym samym miesiącu poprzedniego roku. Liczba transakcji zwiększyła się o 11 proc. oraz średnia wartość koszyka o 10 proc.

Dobre wyniki z lutego potwierdzają, że merchanci IdoSell kontynuują rozwój, osiągając wyjątkowo dobre rezultaty. To m.in. efekt innowacyjnego podejścia do obszarów takich jak crossborder, skrócenie ścieżki płatności czy wykorzystanie sztucznej inteligencji i machine learning, co przekłada się na coraz lepsze wyniki i jeszcze większą sprzedaż e-sklepów. 

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top