Sklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy IAI, która odpowiada za ponad 10 proc. polskiego e-handlu.
Według danych Baselinker index, wyniki branży e-commerce w lutym wzrosły rok do roku o 10,6 proc, z kolei spadek sprzedaży w porównaniu do stycznia wyniósł 3,6 proc. Jak wskazuje badanie Grupy IAI, merchanci, którzy korzystają z usług IdoSell osiągnęli w lutym wzrost GMV (Gross Merchandise Value) na poziomie 29 proc. rok do roku. W porównaniu do stycznia, GMV w lutym było większe o 1 punkt procentowy. Liczba transakcji na platformie IdoSell zwiększyła się o 19 proc., a średnia wartość koszyka zanotowała wzrost o 8 proc. w porównaniu do lutego ubiegłego roku.
Bardzo dobrą dynamikę wzrostu sklepy IdoSell odnotowały również w sprzedaży transgranicznej. GMV z cross-border w lutym 2024 roku było o 22 proc. większe niż w tym samym miesiącu poprzedniego roku. Liczba transakcji zwiększyła się o 11 proc. oraz średnia wartość koszyka o 10 proc.
Dobre wyniki z lutego potwierdzają, że merchanci IdoSell kontynuują rozwój, osiągając wyjątkowo dobre rezultaty. To m.in. efekt innowacyjnego podejścia do obszarów takich jak crossborder, skrócenie ścieżki płatności czy wykorzystanie sztucznej inteligencji i machine learning, co przekłada się na coraz lepsze wyniki i jeszcze większą sprzedaż e-sklepów.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.