W dniach 14 i 15 maja 2009 roku odbędzie się na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu piąta edycja ogólnopolskiej Konferencji naukowej „Internet Płaszczyzną Globalizacji Handlu„, która porusza zagadnienia handlu elektronicznego.
Organizatorem Konferencji jest Studenckie Kolo Naukowe e-commerce, działające przy Katedrze Zarządzania Przedsiębiorstwem Handlowym na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Głównym celem Konferencji jest propagowanie idei internetowej przedsiębiorczości wśród młodych Polaków, ukazanie ogromnych możliwości, jakie daje handel elektroniczny, a także przybliżenie uczestnikom tematyki technologii informatycznych, tych stosowanych przez firmy działające na wirtualnym rynku oraz takich, które w niedalekiej przyszłości mogą zmienić oblicze Internetu oraz warunki działania przedsiębiorstw na wirtualnej płaszczyźnie.
Konferencja jest doskonałą okazją do pogłębiania wiedzy o technologiach informatycznych a w szczególności o handlu internetowym. Ścieżki tematyczne zainteresują zarówno osoby, które dopiero wkraczają w świat e-biznesu oraz osoby, które rynek ten już znają, ale chciałyby wyjść poza granice standardów i kroczyć śladami liderów.
Udział przedstawicieli świata biznesu, nauki i mediów sprawia, że Konferencja jest zarazem znakomitym miejscem wymiany doświadczeń oraz nawiązywania kontaktów zawodowych.
Podczas piątej edycji Konferencji „Internet Płaszczyzną Globalizacji Handlu” przewidziane są następujące ścieżki:
- E-finanse
- E-społeczeństwo
- E-marketing
- E-handel
Na stronie http://ipgh.ue.poznan.pl/ipgh5/ można zapisać się na Konferencję oraz uzyskać więcej informacji dotyczących sylwetek prelegentów oraz ścieżek.
Udział dla studentów bezpłatny!
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.