Konferencje & Targi „e-Communication”

16-17 czerwca 2009, Hotel Marriott, Warszawa

  • 67 prelegentów z Polski i zagranicy
  • Specjalistyczne Targi
  • Szerokie kontakty biznesowe
  • Najnowsze trendy i rozwiązania prosto z rynku

e-communication300x250Zapraszamy do udziału w „e-Communic@tion”, specjalnie przygotowanych Targach i 4 równoległych konferencjach traktujących o najbardziej gorących tematach. Każda z konferencji stanowi układ precyzyjnie dobranych zagadnień, wszystkie razem zaś zbiór efektywnych i oryginalnych rozwiązań oraz cennych analiz całego sektora.

Formalni uczestnicy jednej z czterech konferencji lub Targów, mają możliwość udziału także w najbardziej interesujących prelekcjach pozostałych trzech konferencji. Ponadto wszyscy słuchacze otrzymają materiały z każdej konferencji (wykłady ponad 67 prelegentów!).

Wydarzenie jest doskonałym miejscem poszerzenia kontaktów dla e-profesjonalistów. W centralnym miejscu spotkań i specjalnie przygotowanej przestrzeni wystawienniczej istnieje możliwość wymiany opinii z ponad 400 uczestnikami wszystkich konferencji.

Cztery Konferencje to:

1. S@le on-line – skuteczne rozwiązania e-commerce w czasie dekoniunktury

  • Spotkanie off-line największych graczy on-line decydujących o kształcie e-commerce 2009
  • Skuteczne strategie zwiększania sprzedaży e-sklepu w czasach nieprzewidywanych budżetów
  • Najnowsze narzędzia usprawniania e-commerce – case study m.in. Komputronik, Merlin.pl, Grupa TP
  • Sprawdzone metody budowania zaufania e-klientów m.in. Banku Pekao, Cefarmu Białystok, Morele.net

2. Aktualne wyzwania Contact Center – Ludzie, Strategie & Technologie

  • Najważniejsze spotkanie branży Contact Center z udziałem polskich i międzynarodowych menedżerów
  • Sprawdzone metody zarządzania potencjałem pracowniczym w czasie dekoniunktury – case studies Canal+ Cyfrowy, Avon Cosmetics Polska, Eurobank
  • Innowacje technologiczne jako narzędzia wzrostu efektywności i jakości obsługi klienta – zaprezentuje mBank, PPG Deco Polska i Provident

3. e-M@rketing: Web 2.0 & more – Mierzalność efektów, czyli performance marketing

  • 16 top-case studies i dyskusja panelowa o marketingowym potencjale web 3.0
  • Nowość na rynku polskim, czyli seriale internetowe i społeczności w telefonach komórkowych
  • Przykłady najpopularniejszego trendu internetowego performance marketing, czyli „płać tylko za efekt”
  • Sprawdzone sposoby liderów na sukces marketingowy w sieci: Cenega, Sanitec Koło, Dell, EMPiK, Coca-Cola, Bank Millennium, US Pharmacia

4. e-Urząd – Przyszłość komunikacji elektronicznej w nowoczesnej administracji

  • Pierwsza w Polsce prelekcja o standardzie eEHIC otwierającym technologię kart procesorowych
  • Architektura korporacyjna w służbie administracji publicznej – najlepsze praktyki
  • Skuteczne i nowoczesne kanały komunikacji z mieszkańcami w administracji publicznej
  • Jak wzbudzić popyt na e-usługi wśród mieszkańców – sprawdzone rozwiązania

Korzyści uczestnictwa w wydarzeniu

  • Możliwość spotkania z decydentami w obszarze e-marketing, e-commerce, contact center, IT
    • 50 proc. uczestników to top management
    • 40 proc. uczestników to dyrektorzy sprzedaży, marketingu, contact center, IT
  • Dwa dni spotkań z potencjalnymi klientami – specjalna oferta match making
  • Wielokanałowa komunikacja z grupa docelową: 50 tys wysłanych broszur, telemarketing, e-marketing i PR

Zapraszamy do bezpłatnego odwiedzania Targów.

W celu rejestracji prosimy o kontakt lub przesłanie formularza zgłoszeniowego.

Więcej informacji
na stronie: www.bbm.pl
lub pod nr tel.: +48 12 35 05 400

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top